امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 16th, 2014 5:06 | کد خبر : 5822 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بیش از یک هزار دستگاه تجهیزات گیرنده امواج ماهواره در پارس آبادمغان کشف شد

فرمانده انتظامی پارس آباد از کشف و ضبط افزون بر یک هزار دستگاه تجهیزات مختلف گیرنده امواج ماهواره در این شهرستان مرزی خبر داد.

94471381848586402605

سرهنگ الیاس دلیر در گفت و گو با خبرنگار مغانه در تشریح جزئیات این خبر، گفت: ماموران انتظامی پارس آباد از طریق گزارش های مردمی از تحرک قاچاقچی سابقه دار در امر تهیه و توزیع تجهیزات گیرنده امواج از ماهواره مطلع و اقدامات گسترده ای را در یان زمینه آغاز کردند.

وی، ادامه داد: ماموران پلیس با هماهنگی مراجع قضایی با انجام عملیات ویژه، یک قاچاقچی سابقه دار را دستگیر کردند و در هنگام بازرسی از دوباب منزل مسکونی و یک واحد انباری متعلق به وی، موفق شدند بالغ بر یک هزار دستگاه انواع تجهیزات گیرنده امواج ماهواره را کشف و ضبط کنند.

وی، اظهار داشت: قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به همراه آلات و ادوات مکشوفه برای رسیدگی به مقام قضایی معرفی شدند.

دلیر، با قدردانی از همکاری تنگاتنگ و شایسته مردم این منطقه با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه در هر ساعت از شبانه روز، موضوع را سریعاً و بدون فوت وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدام جدی معمول گردد.

 

اخبار مرتبط

نظرات