امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 6th, 2016 5:08 | کد خبر : 17285 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بودجه۲۴۱میلیارد ریالی سال ۹۵شهرداری پارس آبادمغان ابلاغ شد+تصاویر

در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای شهر پارس آباد، بودجه سال ۹۵شهرداری پارس آباد از سوی رئیس شورا جهت اجرا تحویل شهردار این شهر شد.

به گزارش روز یکشنبه مغانه، رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد در این آیین گفت: بودجه شهرداری پارس آباد در سال ۹۵ ، ۲۴۱میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال بسته شده است.

حسن حسین اوغلی سقف بودجه شهرداری این شهر را در سال جاری ۱۷۳میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: لایحه بودجه سال آینده پس از چند جلسه بحث و بررسی ، سرانجام توسط اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های مدون و کارشناسی شده تا کنون ۸۵درصد بودجه مصوب شهرداری پارس آباد در سال ۹۴محقق شده است، ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه های پیش بینی شده بودجه سال جاری در زمان مقرر به صورت کامل محقق شود.

وی با اشاره برخی ویژگی های بودجه سال آینده گفت: این بودجه با اولویت تکمیل طرح های نیمه تمام و اجرای پروژه های مهم عمران شهری تدوین شده است.
او با بیان اینکه سند اکثر اموال و املاک شهرداری پارس آباد به نام دولت است، ادامه داد: این باعث شده شهرداری پارس آباد در فروش املاک و اموال و کسب درآمد از این محل، با مشکل مواجه شود به طوری که شهرداری در سال جاری فقط یک میلیارد ریال از فروش اموال درآمد داشته است.

حسین اوغلی با اشاره به اینکه کمیسیون توافقات از مهم ترین محل های درآمد برای شهرداری ها محسوب می شود، اضافه کرد: متاسفانه درآمد شهرداری در سال ۹۴ در بحث توافقات، به لحاظ مشکل دار بودن زمین ها بسیار ناچیز بود.

رئیس شورای شهر پارس آباد ساخت و سازهای بی رویه و غیرقانونی در سال های گذشته را بزرگترین معضل و موانع بر سر راه خدمت رسانی مطلوب به شهروندان دانست و افزود: حدود ۷۵درصد ساختمان ها در شهر پارس آباد به صورت غیر قانونی احداث شده است.

وی از پیش بینی بهسازی پارک های شهری مغان، فرهنگیان و جانبازان در بودجه سال آینده خبر داد و گفت: در سال ۹۵همچنین پارک بانوان ، ترافیک و محله شاهین احداث خواهد شد.

وی با اشاره به بار ترافیکی در هسته مرکزی شهر و ضرورت رفع این مشکل خاطرنشان کرد: احداث دو خیابان جدید در روبه روی اداره مخابرات شهید قندی به طرف خیابان مطهری و میدان آزادی تا ورودی محله باکری از پروژه های عمرانی بزرگی است که در بودجه سال ۹۵پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به مردم و رفع مشکلات شهروندان، سبب رضایت آنها از نظام می شود، بیان کرد: در سال آینده نیز اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری برای رفع مشکلات شهری، تحقق برنامه های پیش بینی شده در بودجه و توسعه و عمران هرچه بیشتر این شهر مرزی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی با اشاره در پیش بودن ایام نوروز، افزود: تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی با اجرای برنامه های متنوع در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد.

به گزارش مغانه این نخستین بار است ابلاغ بودجه شهرداری پارس آباد با حضور فرماندار و امام جمعه این شهرستان انجام می شود.

IMG_0004 IMG_0005 IMG_0007 IMG_0008 IMG_0010 IMG_0012 IMG_0013 IMG_0014 IMG_0016 IMG_0017 IMG_0020 IMG_0021 IMG_0023 IMG_0025 IMG_0027 IMG_0029 IMG_0033 IMG_0039

اخبار مرتبط

نظرات