- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

بسيج از آرماني‌ترين اهداف امام‌خميني(ره) است

27445_707

عشرت شایق/نیروی مقاومت بسیج از آرمانی‌ترین اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) است.

این نیروی مردمی که هدفی جز خدمت خالصانه به نظام جمهوری اسلامی ایران در پیروی از وصایای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام قدس السره الشریف واطاعت از اوامر ومنویات ولایت امر مسلمین وفرماندهی کل قوا حضرت آیت الله الامام الخامنه ای حفظه الله تعالی ندارد باید بطور همه جانبه وگسترده از سوی همه ی بخش های دولتی و تقنینی و قضایی حمایت و تقویت شود تا تهدیدات منطقه‌ای را رفع و مشکلات عدیده فرهنگی – اجتماعی داخلی کشور نیز با اتکاء به انگیزه قوی نیروهای بسیجی با انسجام وحدت بخش درحفظ استقلال، تامین امنیت و پاسداری از اصول و ارزشهای اسلامی حل گردد.

بسیج به عنوان مقتدرترین نیروی مردمی و بهترین تامین کننده امنیت کشوربارها و بارها نقش بی‌بدیل خود را در طول انقلاب اسلامی ایفا کرده و همانطوری که حضرت امام (ره) با اعتماد و عشق به بسیج می‌نگریست لازم است همه مسئولین نیز به این ارگان که هم مردمی و هم معتقد به حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی است توجه بیشتری داشته باشند تا فرهنگ بسیجی بیش از پیش در جامعه رواج یابد.

به همان اندازه که دشمنان دین و انقلاب از تفکر و تشکیلات و عملکرد بسیج احساس خطر و هم احساس وحشت می‌کنند، دوستان انقلاب اسلامی در سراسر جهان این نیروی مردمی را پناهگاه و امید خود می دانند زیرا در هر عرصه ای که بسیج حضور یافته ، عزت آفریده است.

خوشبختانه امروزه بسیج هم ازلحاظ جمعیتی به آمار پیش‌بینی شده خود بسیار نزدیک شده است وهم از لحاظ انسجام وتخصصی فعال شدن در سطوح اقشار رسانه ایی ، دانشگاهی، اساتید، دانشجویان ، کارگران، کارمندان ، عشایر ، زنان ، محلات …. خوب درخشیده است و هم در اجرای برنامه های روشنگری ، بصیرت افزایی ، حرکتهای علمی ، پژوهشی ، سازندگی. و…. مراحل متعالی را طی می کند اما باید همچنان هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی به راه تکاملی ارزشمند خود ادامه دهد تا به سطوح بالاتری از آمادگی و تاثیر گذاری برسد.