امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 22nd, 2016 7:36 | کد خبر : 19487 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

برنامه ریزی برای تامین۱۸۰مگاوات برق پایاب سد خدا آفرین در حال انجام است

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: شرکت آب منطقه ای اردبیل ۱۸۰مگاوات برق برای شبکه پایاب سد خدا آفرین نیاز دارد که برنامه ریزی های لازم برای تامین آن در حال انجام است.

به گزارش مغانه آنلاین، علیرضا علیزاده در آیین تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید برق مغان اظهار کرد: پارس آباد به لحاظ ظرفیت ها و قابلیت هایی که دارد به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است و شرکت توزیع برق استان همپای این پیشرفت و رشد، سرمایه گذاری های خوبی را در صنعت برق این منطقه انجام داده است.

وی بیان کرد: در سفر اخیر وزیر نیرو به استان اردبیل، یک هزار و ۷۲۰میلیارد ریال پروژه صنعت برق در این استان افتتاح شد که سهم پارس آباد مغان از این رقم در بخش انتقال  ۴۰۰میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: در بخش توزیع نیز از مجموع ۲۵۰میلیارد ریال سرمایه گذاری در سطح استان،  افزون بر ۳۵درصد به پارس آباد اختصاص دارد که در زمینه های کابل خودنگهدار، نصب ترانس و توسعه شبکه هزینه شده است.

به گفته وی، مدیریت برق پارس آباد مغان در بحث نیروهای خلاق و توانمند و در بسیاری شاخص ها رتبه یک استان را داراست.

مدیر قبلی برق مغان نیز گفت: در چهار سال گذشته ۵۲دستگاه پست هوایی برای رفع نوسانات و ضعف برق پارس آبادمغان در نقاط مختلف نصب شده است.

“ناصر عبدالهیان”، احداث خط ۲۰کیلوولت به طول ۶۲کیلومتر، احداث شبکه ۴۰۰ولت به طول ۵۳کیلومتر ، احداث کابل خود نگهدار به طول ۱۶۰کیلومتر به منظور رفع ضعف برق، جلوگیری از انشعابات غیر مجاز و سرقت سیم های برق، واگذاری انشعاب به ۱۵هزار مشترک جدید ، شروع خط دومداره فشار متوسط فرودگاه و بیمارستان جدید و نیز بازرسی انشعابات ۳۵هزار و ۵۰۰مشترک را از جمله اقدامات و فعالیت های مهم مدیریت برق مغان در چهار سال گذشته برشمرد.

در این آیین “بابک روح الهی” به عنوان مدیر جدید برق مغان معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظرات