- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

برداشت شن و ماسه برای احداث رودخانه در پارس‌آباد

به گزارش مغانه آنلاین به نقل از فارس، اهالی روستای حاتم کندی به دلیل عبور دستگاه‌های سنگین از مقابل ساختمان‌های محل زندگی خود در طول شبانه‌روز اعتراض خود را نشان داده و خواستار جلوگیری از این برداشت و آزار و اذیت روستاییان توسط مسؤولان شدند.

اهالی از ایجاد سر و صدا و اذیت شبانه‌روزی این شرکت گلایه کرده و خواستار رسیدگی به این امر شدند.

آنها حداقل از شرکت تقاضا دارند با توجه به عبور دستگاه‌های سنگین و ایجاد گرد و خاک فراوان با تانکر محل عبور و مرور را آب‌پاشی کنند تا اهالی روستا بیشتر از این گرفتار گرد و خاک در منازل خود نشوند.

ظاهراً اوضاع گردوخاک در منازل اهالی این روستا آن قدر وخیم است که حتی تنفس هم در خانه به سختی اتفاق افتاده و به گفته آنها منزل شخصی آنها در طول دو ماه اخیر پر از گرد و خاک شده اما مسؤولان این شرکت هیچ توجهی به درخواست ساکنان اهالی این روستا از جمله در اختیار گذاشتن یک دستگاه تانکر آب‌پاشی در محل عبور و مرور دستگاه‌های سنگین برای کاهش گرد و خاک‌ها نکرده و همین امر سبب شد تا امروز اهالی روستا با تجمع مقابل شرکت و متوقف کردن کمپرسی‌ها جلوی عبور و مرور آنها را بگیرند.

اهالی روستای حاتم کندی امیدوارند مسؤولان هر چه زودتر اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند تا بیشتر از این ساکنان این روستا مورد اذیت قرار نگیرند.