امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 7th, 2015 10:13 | کد خبر : 8503 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

با ناراضی تراشان برای مسافران آذری برخورد می شود

فرماندار بیله سوار مغان از برخورد قانونی با عاملان ایجاد نارضایتی در بین مسافران آذری در گمرک مرزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش مغانه از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، آرام حلیم در جلسه کارویژه مرزی بیله سوار با تاکید بر لزوم رضایتمندی مسافران آذری و اهمیت سفر آنها در اشتغال جوانان ، درآمد مردم و رونق بازار خواستار تعامل و همکاری اعضا برای ساماندهی اصولی مسافران شد.

وی افزود: به رغم تشکیل جلسات متعدد و پیگیری های مکرر وضعیت فعلی در تیرپارک رضایت بخش نیست و سبب نارضایتی مسافران آذری شده است.

وی برخورد قاطع با خاطیان و کسانی که موجب رنجش و نارضایتی مسافران آذری و بی نظمی در تیرپارک و گمرک

می شوند را ضروری دانست و اظهار کرد: این نارضایتی موجب عدم سفر آنها به کشور خواهد شد و این امر تبعات خوبی بر منطقه ندارد.

وی گفت: نباید اجازه داد عده ای معدود با آبروی کشور و مردم بازی کنند.

فرماندار همچنین بر لزوم درآمدزایی برای شهرداری تاکید کرد و افزود: قطع درآمد شهرداری از ساماندهی مسافران ، شهرداری را با مشکلات زیادی مواجه کرده و باید برای ایجاد آن تمهیداتی اندیشیده شود و شهرداری بتواند با کسب این درآمد به ارائه خدمات بپردازد.

حلیم افزود: 130 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فاز سوم محوطه سازی و ساختمان پایانه مرزی اختصاص یافته است.

پیش تر استاندار اردبیل در آیین افتتاح سالن مسافری پایانه مرزی بیله سوار مغان به خبرنگار ایرنا گفت: سال گذشته حدود یک میلیون و 50 هزار نفر از گمرک بیله سوار تردد کردند که 950 هزار نفر این مسافران اتباع آذری بودند.

مجید خدابخش با بیان این که مسوولان این استان و کشور برای جمعیت و اتباع آذربایجان ارزش و حرمت قائل هستند افزود: ایران و آذربایجان اشتراکات فراوانی از جمله تاریخ ، فرهنگ و اعتقادات و زبان مشترک دارند و ایران علاقمند به توسعه روابط با آذربایجان است.

اخبار مرتبط

نظرات