امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 28th, 2013 10:39 | کد خبر : 2291 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

باند سارقان سیم کابل برق در پارس آبادمغان منهدم شد

فرمانده انتظامی پارس آباد از انهدام باند سارقان سیم کابل برق در این شهرستان مرزی خبر داد و افزود: در پی وقوع چندین فقره سیم کابل برق در سطح حوزه استحفاظی، کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات گسترده ای را جهت دستگیری عاملان اصلی این سرقت ها آغاز کردند. به گزارش مغانه به نقل از پایگاه اطلاع […]

police_arm

فرمانده انتظامی پارس آباد از انهدام باند سارقان سیم کابل برق در این شهرستان مرزی خبر داد و افزود: در پی وقوع چندین فقره سیم کابل برق در سطح حوزه استحفاظی، کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات گسترده ای را جهت دستگیری عاملان اصلی این سرقت ها آغاز کردند.

به گزارش مغانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ الیاس دلیر افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های ویژه، موفق به شناسایی اعضای باند سارقان حرفه ای سیم کابل برق در منطقه شدند.

وی، ادامه داد: ماموران آگاهی در یک اقدام غافلگیرانه و با اخذ مجوز قضایی تعداد چهار نفر از اعضای این باند را که سابقه چندین فقره سرقت در شهرستان های همجوار را نیز داشتند، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازجویی های به عمل آمده، سارقان دستگیر شده به 15فقره سرقت سیم کابل برق جمعاً به ارزش بیش از یک میلیارد ریال اعتراف کردند.

بر اساس این گزارش، این اقدام موفقیت آمیز پلیس آگاهی که با مشارکت و همکاری شهروندان صورت گرفت، موجب خوشحالی و رضایت مردم و مالباختگان گردید.

فرمانده انتظامی پارس آباد همچنین از کشف و ضبط هفت هزار و 994عدد انواع دارو و 250قلم لوازم آرایشی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ الیاس دلیر، گفت: در پی گزارش های واصله مبنی بر اینکه دو نفر به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در سطح منطقه می نمایند، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی، اضافه کرد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده، عاملان توزیع و محل اختفای آنان را شناسایی کردند و موفق شدند در دو عملیات جداگانه، دو نفر را در این ارتباط دستگیر کنند.

وی، بیان کرد: ماموران  در بازرسی از محل اختفای دستگیرشدگان، موفق به کشف و ضبط داروها و لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز شدند.

او، گفت: در این ارتباط، همچنین یک باب مغازه پلمب گردید و اقدامات قانونی در خصوص اموال مکشوفه و دستگیرشدگان در حال انجام است.

 

اخبار مرتبط

نظرات