امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 11th, 2016 6:09 | کد خبر : 16782 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بازدید امام جمعه پارس آباد از فروشگاه عرضه محصولات کشت و صنعت مغان+تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه پارس آباد مغان از فروشگاه عرضه مستقیم محصولات شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، مستقر درشهر پارس آباد بازدید کرد.

به گزارش روز پنجشنبه مغانه، امام جمعه پارس آباد در این بازدید که جمعی از روحانیان منطقه وی را همراهی می کردند، گفت: حمایت و تصمیم خداپسندانه مدیر عامل شرکت مغان در راه اندازی این فروشگاه با مشارکت انجمن حمایت زندانیان، قابل تحسین و تقدیر است.

رشادی تاکید کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا اقشار مختلف مردم شهر پارس آباد و حومه بتوانند با قیمتهای حمایتی به صورت دایمی با واسطه این فروشگاه از تمام محصولات و تولیدات آن شرکت اعم از باغی، لبنی و دامی که با کیفیت مطلوب و مرغوب تولید و عرضه می شود بهره مند شوند.

وی در ادامه سخنان خود، از تمامی دست اندرکاران راه اندازی این فروشگاه که در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و حمایت ها و همکاری های مدیر عامل شرکت کشت و صنعت ودامپروری مغان قدردانی کرد.

یعقوب فرهومندی رئیس فروش و بازاریابی شرکت نیز ضمن اعلام آمادگی در راستای تحقق دغدغه های نماینده ولی فقیه و امام جمعه و روحانیان حاضر ، به نمایندگی از اروجعلی محمدی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت ودامپروری مغان به واسطه ارج نهادن به این کار مهم از آنان قدردانی و اظهار امیدواری کرد که باهمّت، همکاری وهمدلی مسوولان ومردم ،شرکت کشت وصنعت ودامپروری مغان بتواند نه تنها دراین شهرستان ،بلکه درسطح کشور دررفع نیازهای غذایی استراتژیک مردم بیش از گذشته تاثیر گذار باشد.

علی حبیب پور مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان پارس آباد مغان نیز در سخنان کوتاهی از ابراز محبت و پشتیبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان ، در پیشبرد اهداف و وظایف انجمن حمایت زندانیان در رفع نیازهای ضروری خانواده های مددجویان، قدردانی و تشکر کرد.

IMG_1216 IMG_1274 IMG_1279 IMG_1282 IMG_1284 IMG_1290

 

نظرات