- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

ایران اسلامی به یک کشور قدرتمند و تاثیرگذار دنیا تبدیل شده است

به گزارش روز دوشنبه مغانه، حجت الاسلام حسن کاملی فر در جمع عزداران حسینی، بسیجیان و ناظرین امین شورای نگهبان پارس آباد مغان، با بیان اینکه تبعیت و اطاعت از نایب و جانشین امام زمان (عج) همانند تبعیت و پیروی از امام عصر (عج) بر هر مسلمانی واجب و لازم است، افزود: امروز در سایه همین تبعیت از ولی فقیه به عنوان نایب امام زمان (عج) مکتب تشیع به قدرت سیاسی و عزت و عظمت رسیده است.

وی، با اعلام اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی پرچمدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است، اظهار کرد: هر کسی که عاشق امام حسین (ع) و محب اهل بیت (ع) است باید از ایران اسلامی حمایت و پشتیبانی کند.

وی، به ضعف و ذلت رژیم غاصب صهیونسیتی در مقابله با مقاومت فلسطین اشاره و بیان کرد: در زمان حاضر این رژیم جعلی و اشغالگر به واسطه سیاست ها و اقتدار مکتب تشیع و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نه در مقابل موشک های قاره پیمای شهاب ایران اسلامی، بلکه در مقابل موشک های دست ساز حماس و جهاد اسلامی عاجز مانده است.

وی، ضعف و استیصال اسرائیل را ناتوانی و عجز قدرت های بزرگ و سلطه دانست و گفت: ضعف و ذلت اسرائیل غاصب و جنایتکار، همان ناتوانی و استیصال قدرت های سلطه و زورگوست چرا که رژیم صهیونسیتی ، مظهر و نماد، اقتدار و تسلیحات و تجهیزات قدرت های غرب و نظام سلطه است .

او، با اشاره به توطئه ها و سیاست های آمریکا و کشورهای غربی علیه نظام اسلامی، اظهار کرد: هدف راهبردی تمام سیاست ها و برنامه های خصمانه کشورهای زورگو و قدرت های بزرگ در منطقه خاورمیانه از جمله در افغانستان، عراق و سوریه، تضعیف و شکست جمهوری اسلامی ایران است که به لطف خداوند و در سایه تدابیر رهبرفرزانه انقلاب و ولایت پذیری و هوشیاری مردم بابصیرت ایران اسلامی، دشمنان نتوانسته اند به اهداف شوم خود نایل شوند.

کاملی فر با اشاره به اهمیت مسئله ولایت فقیه و ولایت پذیری مردم از دیدگاه اسلام، اضافه کرد: جامعه ولایی و ولایت مدار نباید نسبت به مسایل سیاسی و حساس کشور و آرمان های دینی بی تفاوت باشد.

وی، با بیان اینکه اساسی ترین ستون دین اسلام، ولایت است، گفت: ولایت فقیه همان استمرار واقعه غدیر است از اینرو بدون ولایت، جامعه اسلامی و ستون های دیگر اسلام خاصیت و معنا ندارند.

IMG_0006 IMG_0009 IMG_0010 IMG_0013 IMG_0015 IMG_0016 IMG_0021 IMG_0022 IMG_0023 IMG_0026 IMG_0030 IMG_0040 IMG_0063 IMG_0069