- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

اوباش قمه به دست در پارس آباد با اصابت گلوله پلیس مهار شد

به گزارش مغانه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “الیاس دلیر” در این خصوص گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ مبنی براینکه یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با استفاده از دو قبضه قمه و چاقو در حال عربده کشی و قدرت نمایی در محله “باکری” بوده؛ بطوریکه باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و اخلال در نظم عمومی شده، بلافاصله گشت موتوری کلانتری ۱۱ به محل اعزام شد.

وی افزود: با حضور گشت موتوری کلانتری و به دنبال آن گشت انتظامی یگان امداد، این اوباش قمه به دست به سوی مأموران حمله ور و اقدام به قدرت نمایی و انجام حرکات نامتعارف کرده؛ که با اقدام به موقع مأموران پلیس و اصابت گلوله به مچ پایش مهار و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمد.

فرمانده انتظامی “پارس آباد” با اشاره به اینکه اقتدار پلیس در مهار این اوباش باعث ابراز خرسندی و شادی مردم منطقه شد؛ اظهار داشت: پلیس در هر شرایطی اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به اراذل و اوباش و مخلان آسایش مردم را نداده و با اقتدار در برابر آنان ایستادگی خواهد کرد.

3 Comments (Open | Close)

3 Comments To "اوباش قمه به دست در پارس آباد با اصابت گلوله پلیس مهار شد"

#1 Comment By علیرضا محمدی On 2015/06/01 @ 6:35 ب.ظ

طبق قانون مجازات اسلامی مورد از مصادیق مفسد فی الارض است که مجازات آن اعدام است. به امید اجرای قانون و عدالت توسط قاضی با شهامت برای تامین امنیت بهتر شهروندان

#2 Comment By ناشناس On 2015/06/02 @ 4:54 ق.ظ

آفرین بر نیروهای نظامی خسته نباشید

#3 Comment By شهروند On 2015/06/02 @ 9:46 ق.ظ

بهتر است آسیب شناسی شود بعد حکم اعدام را صادر فرمایید.