امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 1st, 2015 12:13 | کد خبر : 11904 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اوباش قمه به دست در پارس آباد با اصابت گلوله پلیس مهار شد

فرمانده انتظامی پارس آباد گفت: اوباش قمه به دست که باعربده کشی و قدرت نمایی باعث اخلال در نظم عمومی شده بود در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمد و دستگیر شد.

به گزارش مغانه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “الیاس دلیر” در این خصوص گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ مبنی براینکه یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با استفاده از دو قبضه قمه و چاقو در حال عربده کشی و قدرت نمایی در محله “باکری” بوده؛ بطوریکه باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و اخلال در نظم عمومی شده، بلافاصله گشت موتوری کلانتری ۱۱ به محل اعزام شد.

وی افزود: با حضور گشت موتوری کلانتری و به دنبال آن گشت انتظامی یگان امداد، این اوباش قمه به دست به سوی مأموران حمله ور و اقدام به قدرت نمایی و انجام حرکات نامتعارف کرده؛ که با اقدام به موقع مأموران پلیس و اصابت گلوله به مچ پایش مهار و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمد.

فرمانده انتظامی “پارس آباد” با اشاره به اینکه اقتدار پلیس در مهار این اوباش باعث ابراز خرسندی و شادی مردم منطقه شد؛ اظهار داشت: پلیس در هر شرایطی اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به اراذل و اوباش و مخلان آسایش مردم را نداده و با اقتدار در برابر آنان ایستادگی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

علیرضا محمدی

طبق قانون مجازات اسلامی مورد از مصادیق مفسد فی الارض است که مجازات آن اعدام است. به امید اجرای قانون و عدالت توسط قاضی با شهامت برای تامین امنیت بهتر شهروندان

ناشناس

آفرین بر نیروهای نظامی خسته نباشید

شهروند

بهتر است آسیب شناسی شود بعد حکم اعدام را صادر فرمایید.