امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 10th, 2013 9:47 | کد خبر : 1121 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

انعقاد قرارداد نابغه 10 ساله اردبیلی با پرسپولیس

با حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرارداد 10 ساله باشگاه پرسپولیس با امیرحسین حاجی‌زاده نابغه فوتبال اردبیل به امضا رسید که باشگاه پرسپولیس متعهد شد، ماهانه یک میلیون تومان با مزایای خاص و افزایش سالیانه این مبلغ پرداخت کند. به گزارش خبرگزاری فارس، در مراسمی که ساعاتی پیش بدون حضور علی دایی اسطوره فوتبال ایران و […]

N80832516-4942713

با حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرارداد 10 ساله باشگاه پرسپولیس با امیرحسین حاجی‌زاده نابغه فوتبال اردبیل به امضا رسید که باشگاه پرسپولیس متعهد شد، ماهانه یک میلیون تومان با مزایای خاص و افزایش سالیانه این مبلغ پرداخت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در مراسمی که ساعاتی پیش بدون حضور علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان در هیئت فوتبال استان اردبیل برگزار شد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سخنانی با اشاره به برجستگی‌های مردم استان اردبیل در شرافت، مردانگی، معرفت، دینداری و ولایتمداری اظهار داشت: مردم این خطه خواستگاه ستاره‌های درخشان و تربیت‌گاه انسان‌های شخیصی است که در عرصه‌های مختلف چون نگینی بر تارک انقلاب اسلامی می‌درخشند.

محمد رویانیان نمونه این افتخار بین‌المللی و جهانی را علی دایی توصیف کرد و افزود: در کنار تربیت شخصیت‌های برجسته علمی،‌ مذهبی و مفاخر ارزشمند در رشته‌های مختلف، اردبیل بزرگ مردی همچون دایی را در دامن خود پرورش داده که افتخار ملی، آسیایی، جهانی و بین‌المللی است.

وی گفت: دنیا ایران را با این شخصیت و اسطوره فوتبال می‌شناسند و همه به وجود او و قهرمان بلامنازع حسین رضازاده افتخار کرده و در برابر افتخارات آنها سر تعظیم فرود می‌آورند.

رویانیان تصریح کرد:‌ همه فوتبالیست‌های کشور به ویژه استان اردبیل باید در مسیر فوتبالی خود به علی دایی اقتدا کنند چرا که اگر بنده اردبیلی بودم جز علی دایی هیچ الگویی را نمی‌پذیرفتم.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: برای اولین بار در کشور روسیه علی دایی از توانمندی‌های امیرحسین پرده برداشت و در دیداری که ما با مسئولان آکادمی رابین‌کازیین روسیه داشتیم این نابغه و استعداد شاخص فوتبال اردبیل را معرفی کرد و ما از آن لحظه بسیار علاقه‌مند به جذب این نابغه فوتبال شدیم.

وی اضافه کرد: فردوسی‌پور در برنامه 90 به دلیل زرنگی و توانمندیش او را به تصویر کشید که بلافاصله بنده در همان شب با رئیس هیئت فوتبال استان تماس برقرار کرده و خواستار جذب این نابغه فوتبال شدم.

پرسپولیس 13 هزار فوتبال‌آموز در کشور دارد

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه سخنان خود یادآور شد: باشگاه پرسپولیس در یک سال اخیر 13 هزار فوتبال‌آموز را در سراسر کشور جذب و بیش از 70 مدرسه فوتبال را راه‌اندازی کرده است.

رویانیان بیان کرد: ما مدرسه فوتبالمان را در اردبیل در گروه سنی پایه زیر نظر مربی توانمند امیرحسین شیخلوند پایه‌گذاری می‌کنیم و امیدواریم همه ساله این مربی پرتلاش بتواند پنج بازیکن به مانند امیر حسین تحویل ما دهد.

وی ادامه داد: برای 30 میلیون هوادار پرسپولیس جای خوشحالی است که در سراسر کشور و شهرهای مختلف استعدادهای ناب فوتبالی پرورش یافته و شناسایی شوند تا در آینده بتوانیم از این محصولات استفاده کنیم.

رویانیان گفت: ما با پدر و مادر امیرحسین قرار گذاشتیم، امیرحسین تحصیلات و فوتبال خود را در اردبیل ادامه دهد اما به قرارداد 10 ساله خود با پرسپولیس و مزایایی که برای او در نظر گرفتیم، پایبند باشد که در هنگام بزرگسالی در صورت صلاحدید در تیم بزرگسالان پرسپولیس بازی کند و اگر قصد داشتیم او را ترانسفر کنیم از محل این نقل و انتقال حق و حقوق او محفوظ است.

وی به تأخیر پرواز علی دایی به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی اشاره کرد و افزود: امروز همزمان با سالگرد شادروان پدر علی دایی مراسم یادبودی نیز برگزار می‌شود که امیدواریم در این مراسم حاضر شویم.

این مسئول اظهار داشت: قرارداد 10 ساله او آماده شده و با امضای طرفین رسمیت پیدا می‌کند ولی ما دوست داریم امیر حسین همچنان دوران بچگی و طراوت آن ایام را حفظ کرده و در آینده به یک شخصیت ارزشمند فوتبالی تبدیل و تحویل جامعه شود.

اخبار مرتبط

نظرات