- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

انجمن چاپ در پارس آباد مغان تشکیل شد

yoosof

به گزارش مغانه، یوسف روزگاری درنشست با مدیران چاپخانه ها ومراکز خدمات چاپی با اشاره به اهمیت صنعت چاپ ولزوم توجه به این صنعت مهم گفت :صنعت چاپ به دلیل ارتباط تنگاتنگ با فرهنگ اهمیت بسیاری دارد و به دلیل تنوع فراوان، محصولات چاپی امروز در خدمت فرهنگ، سیاست، اجتماع و اقتصاد در آمده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در شهرستان پارس آباد خدمات ارزشمند این قشر آنچنان که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد نگرفته است گفت : تشکیل انجمن چاپ که برای اولین بار است در این شهرستان اتفاق می افتد می تواند دغدغه ها و مشکلات این عزیزان را به گوش مسوولان برساند.

DSC_0044

روزگاری با ابراز گلایه از اداراتی که کارهای چاپی خود را خارج از شهرستان انجام می دهند گفت : خوشبختانه امروز چاپخانه های این شهرستان دارای تجهیزات کافی و پیشرفته می باشند و باید مورد حمایت مسئولین قرار گیرند ولزومی ندارد ادارات شهرستان خدمات چاپی که دراین شهرستان قابل ارائه است را به مرکز ویا خارج از استان ارسال کنند.

در ادامه این نشست تنی چند از مسئولین چاپخانه ها ومراکز خدمات چاپی به بیان مشکلات ونقطه نظرات خود پرداختند که رئیس ارشاد پارس آباد برای پیگیری مشکلات آنان قول مساعد داد.

درپایان این جلسه انتخابات انجمن برگزار گردید که درنهایت پرویز ایزدی به عنوان رئیس، محمد طلوعی نایب رئیس ،دولتعلی آل جعفر خزانه دار ، اسماعیل پاکیزه و محمد ایزدی به عنوان عضو انجمن و کریم ترابی به عنوان بازرس انتخاب شدند.