امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 8th, 2014 7:13 | کد خبر : 7615 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

انجمن حمایت زندانیان پارس آباد تشکیل شد

دادستان پارس آباد از تشکیل و شروع فعالیت انجمن حمایت زندانیان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مغانه، رحیم گلزاده در جلسه انتخاب مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان پارس آبادمغان با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از زندانیان مشگین شهر را مجرمین پارس آباد تشکیل می دهد افزود: با تشکیل انجمن حمایت زندانیان، گام های بلندی در راستای اصلاح زندانیان، کمک به مددجویان مستحق و حمایت از این قشر و خانواده های آنان برداشته می شود.

وی، با اعلام اینکه مسایل مختلف اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق دامنگیر خانواده های زندانیان می شود، اظهار کرد: همه آحاد جامعه باید دست در دست هم بدهند تا مددجویان در مسیر اصلاح قرار گیرند .

وی، با اشاره به اهداف و ماموریت های انجمن حمایت زنداینان گفت: این انجمن وظیفه دارد با جلب نظر و اعتماد مردم و مشارکت ها و حمایت های خیرین، در راستای کمک به وضع زندگی زندانیان نیازمند و خانواده های آنان و ایجاد اشتغال برای مددجویان تلاش کند.

محسنی معاون اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل نیز گفت: در حال حاضر انجمن حمایت زندانیان در پنج شهرستان استان فعال شده است و به وضعیت خانواده های مددجویان و همچنین زندانیان آزاد شده رسیدگی می کنند.

وی، با بیان اینکه هم اکنون در سطح استان، صدها خانواده زندانیان نیازمند تحت پوشش حمایتی انجمن قرار دارد، افزود: اغلب زندانیان پس از آزادی و بازگشت به جامعه از لحاظ یافتن شغل و همچنین وضعیت اقتصادی با مشکل مواجه می شوند بنابراین وجود این انجمن ها می تواند نقش به سزایی در پیگیری وضعیت زندانیان و به خصوص خانواده های آنان داشته باشد.

معاون فرماندار پارس آباد نیز با بیان اینکه با تشکیل و شروع به کار این انجمن، حمایت و پشتیبانی از خانواده های زندانیان نیازمند افزایش خواهد یافت، گفت: وقتی خانواده های در معرض خطر و آسیب های اجتماعی حمایت می شوند، در حقیقت جامعه مورد حمایت قرار می گیرد.

احد احدزاده، افزود: همه ما باید برای رفع مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کنیم و نسبت به خانواده های زندانیان که در معرض آسیب های روحی، اجتماعی، عاطفی و روانی قرار دارند، مراقبت ویژه داشته باشیم.

وی، از مردم خیر و نیکوکار پارس آباد خواست با کمک ها و مساعدت های مالی خود، انجمن حمایت زندانیان این شهرستان در نیل به اهداف و برنامه های خود و رسیدگی به مشکلات خانواده های مددجویان یاری کنند.

در این جلسه “علی حبیب پور” مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد به عنوان مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان پارس آباد مغان انتخاب شد.

IMG_0002 IMG_0009 IMG_0015IMG_0006 IMG_0008

 

 

نظرات