- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

انتقاد امام جمعه از بلاتکلیفی پست بخشداری پارس آباد

به گزارش مغانه، حجت الاسلام ولی علوی، در خطبه های این هفته نماز جمعه پارس آباد با بیان اینکه بخشداری مهم ترین نهاد سیاسی و اجتماعی دولت در هر بخش از کشور محسوب می شود افزود: بخشدار به عنوان نماینده سیاسی دولت جمهوری اسلامی، نقش به سزایی در رونق و پیشرفت مناطق روستایی و رفع مشکلات روستاهای حوزه استحفاظی خود دارد.

وی، تعیین تکلیف بخشداری پارس آباد را از نیازهای اساسی منطقه دانست و از استاندار خواست در اسرع وقت با انتخاب یک فرد توانمند و متعهد، به این بلاتکلیفی پایان دهد.

گفتنی است با وجود گذشت بیش از یک ماه از انتصاب “محمد ابراهیمی” به سمت بخشدار مرکزی پارس آباد، وی تا کنون شروع به کار نکرده است.

 

5 Comments (Open | Close)

5 Comments To "انتقاد امام جمعه از بلاتکلیفی پست بخشداری پارس آباد"

#1 Comment By هادی On 2015/01/16 @ 3:21 ب.ظ

استاندار محترم بهترین گزینه ممکن را به این پست انتخاب فرموده اند ضمن اینکه حاج محمد ابراهیمی یک فرد توانمند و متعهدمی باشد در دوره های قبل هم بخشدار اصلاندوز بوده و هم بخشدار بخش مرکزی گرمی و کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشته و هم مردم دار است . اگه عده ای سیاسی بازی را که بلای منطقه شده است کنار بگذارند و ایشان به کار خود مشغول شود آثار و برکات آن در منطقه مشاهده می گردد امید است .

#2 Comment By ناشناس On 2015/01/16 @ 9:38 ب.ظ

امام جمعه گرامی حاجی آقا علوی بخشدار مرکزی انتخاب شده وفرد توانمند ی میباشند متاسفانه نماینده برای شروع بکارش مشکل و مانع ایجاد کرده وبنده بعنوان یک شهروند مغانی از جنا بعا لی درخواست می نمایم با دخالت خود بعنوان پدر معنوی منطقه نگذارید بیش از این مردم محروم منطقه وروستاها آسیب این اختلافها را ببینند .

#3 Comment By ناشناس On 2015/01/17 @ 11:19 ق.ظ

انتخاب فرماندار وبخشدار از وظایف قانونی استاندار میباشدگر چه مشورت با نماینده هم بلحاظ انتخاب اصلح وشایسته بهتر است بنده بعنوان یکی از اهالی و شهروند پارس آبادی چند روزی است نظرها وپیامها را در سایت های منطقه پیگیری می نمایم ودر خصوص انتخاب اقایان نصیری بعنوان فرماندار و ابراهیمی بعنوان بخشدار مرکزی از معتمدین منطقه بررسیهای را بعمل آورده ام الحق انتخابشان را بسیار مناسب میدانند بلحاظ بومی بودن با تجربه وسوابق خوب وقابل قبولی که در مسولیتهای قبلی داشته اندرا عنوان میدارند . علت اینکه نماینده نظرش در مخالفت با اینها چیست باید بصورت شفاف به مردم اعلام نماید ومسایل باندی وجناحی را کنار گذاشته ومصلحت مردم ومنطقه را مد نظر قرار دهند . از امام جمعه محترم ومعتمدین محل نیز انتظار میرود در این خصوص وارد موضوع شده و نگذارند با این اختلاف افکنی ها مردم محروم آسیب دیده واز توسعه وعمران منطقه عقب بمانند .

#4 Comment By شهروند On 2015/01/18 @ 9:33 ق.ظ

انصافا اقای ابراهیمی فردی ای کارا وثابت شده ما اهالی اصلاندوز ازهنگام بخشدار شدن ایشان در اصلاندوز شاهد تلاشهای بی وقفه ایشان بوده ایم ایشان فردی توانمند ومدیر ولایق پستهای بالاتر می باشد لطفا با کار شکنی باعث از دست رفتن یک مدیر نمونه نشویم بیایید سیاسی کاری را کنار بگذاریم وواقع بین باشیم انشااله که بگذارند وایشان شایستگیهایش را نشان دهد.

#5 Comment By از اصلاندوز On 2015/01/19 @ 7:25 ب.ظ

مردم قدر شناس پارس اباداقای محمد ابراهیمی فردی است که لیاقت بیش از فرمانداری دارندخدا شاهد است که در دورانی که نابسامانی در اصلاندوز موج می زد ایشان بخشدار اصلاندوز معرفی شدند در زمان بخشداری ایشان اصلاندوز متحول شده وچهره کاملا روستایی اش را به طرف شهری شدن بسرعت پیمودند مردم اصلاندوز شاهدند در تبدیل اصلاندوز به شهر ایشان چه زحمات شبانه روزی را متحمل شدندمن قصدم چاپلوسی نیست ولی خدا شاهده چقدر ارزو داریم که ایشان را در مقامات بالا تردر خود اصلاندوز ببینیم منظورم این است که متحد شوید ونگذارید افرادی همچون ایشان برگردند ایشان برگردن همه اصلاندوزیها حق دارند با چشم ودل باز پذیرای ایشان هستیم انشاالاه با تدبیر مسولان جایگاه ایشان تثبیت شود تا کارایی ایشان بر شما اهالی پارس اباد معلوم شود.