امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 29th, 2016 11:17 | کد خبر : 17919 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

انتخابات پارس آباد و بیله سوار در کمال آرامش و امنیت برگزار می شود/ اعلام نتیجه قطعی انتخابات تا ساعت ۲بامداد

فرماندار پارس آباد گفت: مرحله ی دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پارس آباد و بیله سوار در کمال آرامش و امنیت و با حضور گسترده و حماسی مردم ولایت مدار منطقه در حال برگزاری است .

به گزارش مغانه، اکبر صمدی بعد از ظهر امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همانند مرحله ی اول، ۲۴۷شعبه اخذ رای ثابت و سیار در مناطق شهری و روستایی و عشایری پارس آباد و بیله سوار دایر شده که از این تعداد ۱۶۸شعبه در پارس آباد و ۷۹شعبه در شهرستان مرزی بیله سوار فعال شده است.

وی با اعلام اینکه تعداد پنج هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات از جمله اجرایی، بازرسی و نظارتی و انتظامی در انتخابات امروز مشارکت دارند، ادامه داد: کلیه ی شعبات اخذ رای ثابت و سیار به دستگاه احراز هویت و دیگر ابزار و تجهیزات مورد نیاز رای گیری مجهز شده است.

وی آمار واجدان شرایط رای دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه را ۱۶۸ هزار نفر عنوان و پیش بینی کرد حدود ۸۰درصد در انتخابات امروز مشارکت داشته باشند.

وی از توزیع ۱۵۰هزار برگ تعرفه اخذ رای بین شعبات شهرستان های بیله سوار و پارس آّباد خبر داد و گفت: از این رقم ۱۱۰هزار برگ تعرفه رای در شهرستان مرزی پارس آباد و ۴۰هزار تعرفه نیز در بیله سوار توزیع شده است.

وی با اعلام اینکه از نظر تعرفه مخصوص اخذ رای و دیگر ملزومات و اقلام مورد نیاز هیچ گونه کمبودی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار وجود ندارد، بیان کرد: انتخابات طبق اعلام ستاد انتخابات کشور از ساعت ۸صبح امروز شروع شده و دست کم تا ساعت ۱۸عصر ادامه دارد .

صمدی با اعلام اینکه بعد از اتمام رای گیری، بلافاصله کار شمارش آراء شروع خواهد شد، پیش بینی کرد تا ساعت دو بامداد روز شنبه نتیجه قطعی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه مشخص شود.

به گفته وی نیروی انتظامی برای برقراری و استقرار نظم و امنیت با تمام توان در حال تلاش است و نیز تمامی دستگاه های اجرایی که در کار انتخابات دخیل هستند در آماده باش کامل به سر می برند.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه انتخابات را مردم رقم خواهند زد اضافه کرد: در اجرای فرامین مقام عظمای ولایت و تاکیدات رئیس جمهوری از آرای مردم به بهترین شکل ممکن صیانت و حفاظت خواهیم کرد.

وی از آحاد مختلف مردم این حوزه انتخابیه و هواداران کاندیداها خواست قبل از اعلام نتایج  قطعی انتخابات از هرگونه تجمع و راه اندازی کارناوال خودداری کنند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات