- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

امیدعلی رعنایی: منطقه مغان از نابسامانی مدیریتی رنج می‌برد

به گزارش مغانه، امیدعلی رعنایی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل افزود : اگر قرار باشد این دوره برای انتخابات ورود پیدا کنیم قطعا با نگاه درست و بهره‌گیری از مام ظرفیت‌ها برای توسعه شمال استان اقدام خواهیم کرد چراکه ما در پارس‌‌آباد و بیله‌سوار روی گنجینه ثروتی نشسته‌ایم که قدر و نعمت آن را نمی‌دانیم.

وی عنوان کرد: به جای آنکه کاندیداهای مجلس به فکر خرج کردن پول و وابستگی به کانون‌های ثروت و قدرت باشند تا در صورت راهیابی به مجلس نیز خواسته‌های صاحبان این کانون ثروت و قدرت را برآورده کنند بهتر است، خدمت صادقانه در سرلوحه کارها باشد.

رعنایی با بیان اینکه حزب رهپویان هنوز به جمع‌بندی برای انتخاب گزینه‌های انتخاباتی نرسیده و بیشتر به دنبال تبیین شاخص‌ها و مصداق‌ها هستیم، افزود: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار بوده، بهتر و شایسته است تا حضور مردم در عرصه‌های انتخابات را با همراهی احزاب و گروه‌ها شاهد باشیم.

رهپویان انقلاب اسلامی اردبیل اعلام کرد
*ارائه لیست واحد و مشترک گروه‌های اصولگرا در انتخابات

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اردبیل گفت: گروه‌های اصولگرا برای حضور قدرتمندانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان لیست واحد و مشترکی را ارائه می‌کنند.

وی اظهار داشت: گروه‌ها و جریان اصولگرایی در آستانه انتخابات آرام آرام به نقطه وحدت و اشتراک و اتحاد واقعی می‌رسند و تمام تلاششان بر این خواهد بود تا با یک لیست مشترک قدرتمند و توانمند در صحنه حضور پیدا کنند.

وی اصولگرایی را جریان مبارک در حیات طیبه انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: باید به جریان اصولگرایی به عنوان یک جریان فکری مستمر، پویا و هدفمند نگاه کنیم و از برخی انتصاب‌های فردی، گروهی و حزب خاص به این جریان پرهیز داشته باشیم.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اردبیل یادآور شد: از دهه ۸۰ بعد از ناکامی جریان سازندگی و اصلاحات، اصولگرایی با تفکر برگرفته از آرمان بلند انقلاب اسلامی و اندیشه شایسته امام راحل تقویت شد تا بتواند با حرکت اصیل خود یک اعتماد به نفس واقعی را در تأمین نیازهای واقعی به وجود آورد.

رعنایی تصریح کرد: هدف ما از فعالیت مثبت و رو به جلوی این جریان هیچ ربطی به فرد خاص یا طیف مشخصی ندارد، بلکه باید یقین داشته باشیم که امروز جریان فکری اصولگرایی به یک گفتمان قابل قبول و قابل پذیرش در جامعه تبدیل شده و خط بطلان بر جریان سیاسی مبتنی بر گفتمان لیبرال دموکراسی، ‌توسعه سیاسی یا دامن زدن به برخی از آزادی‌های نامشروع کشیده است.

وی افزود: قطعاً در انتخابات پیش‌رو چه در انتخابات مجلس دهم و چه انتخابات مجلس خبرگان رهبری مردم اقبال خوبی را به این جریان نشان خواهند داد و بار دیگر ثابت خواهد شد که جریان ناب اصولگرایی که از مجلس هفتم با اقبال خوب مردم روبه‌رو شده، همچنان حامیان و طرفداران بی‌شماری دارد.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اردبیل ادامه داد: مردم یقین داشته باشند که جریان اصولگرایی با پشت سر گذاشتن جریان اصلاح‌طلبی و اعتدال سعی خواهد کرد تا در تأمین منافع مردم حرکت و اقدامی اساسی انجام دهد.

* حزب رهپویان قوی‌ترین تشکل در اردبیل است

وی با انتقاد از نبود تفکر حزبی و گروهی در کشور و فعال نبودن احزاب به صورت فراگیر گفت: بنده به صراحت اعلام می‌کنم که حزب رهپویان قوی‌ترین حزب استان اردبیل است که در طول سال با برگزاری جلسات مختلف تلاش می‌کند تا خود را حزب موسم انتخابات معرفی نکند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اردبیل ادامه داد: هر چند برخی از احزاب و گروه‌ها فعالیت خود را تنها در ایام انتخابات متمرکز می‌کنند اما حزب رهپویان با تمام توان فعالیت حزبی و گروهی خود را آغاز کرده و قرار است لیست واحدی نیز در این زمینه ارائه کند.

رعنایی تصریح کرد:‌ این حزب و جمعیت فعال سیاسی برگرفته از اندیشه‌های اسلامی و دینی قطعاً در همه مناطق تشکیلاتی قوی و منسجم دارد که هم در گروه خواهران و هم برادران در صنوف و طیف‌های مختلف تلاش جدی بر این است تا از دانشگاه‌ها و جامعه فرهنگیان گرفته تا بازار و اصناف این مجموعه بتواند عضوگیری کرده و فعالیت‌هایش را ادامه دهد.

وی یادآور شد: قطعاً در آستانه انتخابات حزب رهپویان بیش از هر زمان دیگر فعالیت خود را به انجام می‌رساند تا شایسته‌ترین و لایق‌ترین افراد وارد مجلس شده و در این زمینه ما به ارائه لیست واحد از سوی اصولگرایان امیدواریم.

59 Comments (Open | Close)

59 Comments To "امیدعلی رعنایی: منطقه مغان از نابسامانی مدیریتی رنج می‌برد"

#1 Comment By درد دل یک شهروند On 2015/07/29 @ 12:31 ب.ظ

جناب آقای رعنایی لطفا شعار ندهید دولت احمدی نژاد به این مملکت با مدیریت شخصیت های همچون جنابعالی و دوستان شما چنان ضربه ای زده که هنوز مملکت توان سر پا ایستادن ندارد دولت تدبیر امید تن به چنین توافقنامه داده از بی کفایتی مدیران هشت سال اصولگرایی همچون حضرتعالی و دوستان شما است انتقاد فعلی شما از نماینده و مدیران استان نشان از فرصت طلبی برای تبلیغات کاندیداتوری جنابعالی است نه از بابت دلسوزی به مردم و منطقه است ما مردم مغان مبنا را بر این قرار دادیم که به شعار ها و حرف های حاوی مردم فریبی چنان پاسخی می دهیم که در تاریخ زرین مردم با غیرت مغان ثبت گردد که دیگر فردی امثال جنابعالی ونماینده های قبلی … توان تکرار تفکر بیهوده نسبت به مدیریت مغان در سر نپرورانند . به امید پیروزی تفکر شایسته سالاری همراه با ایده های نو برای مغانی آباد و ثروتمند برای مردان با غیرت این مرز بوم از یاد رفته .

#2 Comment By مدافع حق On 2015/08/04 @ 6:01 ق.ظ

جواب درد دل یک شهروند؛ چرا اینقدر مغرضانه نظر می دهید؟!!! جناب آقای رعنایی از رزمندگان۸ سال دفاع مقدس می باشند و در راه حفظ ناموس و شرف و تمامیت ارضی این مملکت پا به پای همسنگران خود با جان و دل مبارزه کردند، اگر امثال ایشان و خو دوی چنین از خودگذشتگیهایی را نمی کردند معلوم نبود که الان شما و خانواده محترمتان چه سرنوشتی داشتند، ایشان نظراتش را در مورد تشکل و جناح سیاسی خود بیان فرموده اند، اگر شما هم حرف قابل قبولی از جناح مورد قبول خود دارید، با شهامت و شجاعت همراه با مشخصات واقعی خود در رسانه ها بیان کنید، جناب آقای رعنایی از دولت احمدی نژاد اصلاً حرفی به میان نیاورده اند، که این چنین به وی تهمت می زنید و ازش غیبت می کنید، غیبت کردن و تهمت زدن به دیگری در آموزه های دینی ما جزای بسیار سختی دارد. اما دولت تدبیر و امیدی که از آن دم می زنید چه تدبیری کرده و چه امیدی را در شما ایجاد کرده که بجای تقدیر و تشکر از این یادگار ۸ سال دفاع مقدس اینگونه در مورد وی حرف می زنید. دولت تدبیر امید شما اتفاقاً در برابر ۶ قدرت بزرگ دنیا، در روی دستاوردی زور می داد که در دولت جناب آقای دکتر احمدی نژاد با حمایت و پشتیبانی قاطع شخص ایشان توسط دانشمندان هسته ای بسیجی، خصوصاً دانشمندان شهدای هسته ای بسیجی بدست آمده است، اتفاقاً اگر مملکت ما به پا ایستاده بعد از لطف خدا و توجه امام زمان(عج) و همچنین رهنمودهای امام راحل و رهبری حکیمانه و مقتدرانه امام خامنه ای عزیز، از مقاومت ها و مبارزه هاو خصوصاً سخنرانی های شدید استکبار ستیزانه شخص جناب آقای دکتر احمدی نژاد، آنهم در ۸ دوره حضور محکم و استوار خود در قلب کشور مستکبر آمریکا، به پا ایستاده است. اگر اخبار و اطلاعات دوره انتخابات دهم ریاست در سال ۸۸ را پی گیری می کردید، همه دشمنان دین مبین اسلام، خصوصاً کشورهای مستکبر، همه شان تأکید و تلاش می کردند که هرکسی در ایران رئیس جمهور انتخاب بشود، به غیر از جناب آقای دکتر احمدی نژاد، که بعد از نتیجه انتخابات و انتخاب جناب آقای دکتر احمدی نژاد، دشمنان با پشتیبانی مزدوران داخلی خود شیرینی این انتخابات را به کام مردم تلخ کردند، فتنه سال۸۸ را ایجاد کرده، به عزاداران حسینی(ع) در روز عاشورا حمله ور شدند که آن در واقعه کاملاً پرده از چهره همه آنها کنار رفت و مشخص گردید که آنان با دین اسلام و مکتب امام حسین (ع) مخالف هستند نه با شخص خاصی!!!

#3 Comment By ملت On 2015/08/05 @ 10:38 ق.ظ

من اصلاح طلب به رعنایی رای نخواهم داد.

#4 Comment By محمد On 2015/08/05 @ 9:39 ب.ظ

چرا نزدیک انتخاببات مجلس که میشه مصاحبه دوستان گل میکنه؟اگر واقعا ددمردم دارید چهارسالل قبل کجابودین؟اگر بهه فکر پیشرفت منطقه بودین چرا راهکارهایتان رادراختیار مسولین ذیصلاح قرارندادین؟حتما بایدنماینده بشین که به قول خخودتان خدمت کنیید؟عدم ارایه راهکاری که مشکلات مردم را کاهش میتوانست بدهد اسمش خیانت نیس؟در ضمن مگر کارنماینده مجلس تقنینی نیست پس چگونه میخواهید درامور اجرایی دخالت کنید و اگر حتی به نفع مردم(اقوام و فامیل) در امور اجرایی دخالت کردین مگر خلاف اصول قانون اساسی نیست؟مگر دخالت در امور اجرایی ناقض اصل تفکیک قوا نیست. دوران عوام فریبی وباج دادن از طرف دولت به نمایندگان بسرامده جناب رعنایی.تمامی وعده های شما از وظایف نمایندگی بدور میباشد.فکر نانی باشید که خربزه اب است.

#5 Comment By بنده خدا On 2015/08/06 @ 5:38 ق.ظ

ملت محترم ؛ ضمن عرض ادب، درسته که در رأی دادن هیچ اجباری نیست، اما ما انسانها در مورد هر تصمیمی که می گیریم و هر رأی که می دهیم در برابر پروردگار خویش مسئول هستیم. آنجاست که حضرت رسول اکرم (ص) در حدیث شریفی می فرمایند: «کُلُکُّم راعٍ و کُلُکُّم مَسؤولٌ عَن رَعِیَتِهِ» پس اگر ما انتخاب کسی را در راستای خدمت به مردم حق بدانیم وظیفه و تکلیف دینی داریم که وی را انتخاب کنیم، هر چند که به دلایلی دلخواه ما نباشد. بنده ترجیح می دهم از نزدیک با شخصیت حاج آقا رعنایی آشنا شوید و بعد تصمیم بگیرید، حتماً خوشحال می شوید. در بحث اصولگرایی و اصلاح طلبی باید به این نکته توجه کنیم که هیچ کس بدون رعایت اصول و ارزشهای خود با اصلاحات به نتیجه و اهداف الهی نخواهد رسید، اگر در جایی فکر بکنیم که باید اصلاحاتی برای پیشبرد اهداف و آرمانهای نظام مقدس ما صورت بگیرد، پس باید طبق اصول الهی و دینی خود عمل کنیم نه اینکه خدا نکرده طبق خواسته نفس سرکش، لذا اگر در این راستا اصول این باشد که برای انجام این اصلاحات به حاج آقا رعنایی رأی بدهیم پس وظیفه ما این است که حتماً باید به ایشان رأی بدهیم.

#6 Comment By محمد On 2015/08/06 @ 6:51 ق.ظ

در جواب مدافع حق انشاله جوابتان را در اسفند ماه دریافت خواهید کرد. چراکه پیام خرداد ۹۲ رادریافت نکرده اید. در ضمن حضور در جبهه و جنگ نمیتواند مزیتی برای برتری طلبی باشد. چرا که در آنصورت نام معامله را به خود میگیرد هرچند تحت لوای دغدغه های دینی و مذهبی باشد. سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید کسی نیست که در خانه خود یا فامیل و همسایه جبهه رفته شهید داده و یا جانباز و آزاده ای نداشته باشد.در ضمن کاندیدی که از هم اکنون جهت پیشرفت منطقه راههای غیر قانونی پیشنهاد میدهد معلوم است که نمیتواند نماینده خوبی باشد چراکه دوست ما از هر چیزی میگوید الا وظیفه اصلی نمایندگی مجلس که قانون گذاری است. قانونگذار باید با تصویب قوانین محکم راه را بر اختلاس و کم کاری و …. قوه مجریه ببندد نه اینکه رابین هود وار وارد میدان شده و دنبال احسن احسن باشد. دریغ از یک کلمه حرف حساب که از زبان کاندیداهای احتمالی محترم که شنیده نمیشود.انقلاب زنده است چون هاشمی زنده است امام خمینی .

#7 Comment By ناشناس On 2015/08/06 @ 11:56 ق.ظ

دوست گرامی( مدافع حق) جناب عای طوری حرف زدید من از حق چیز دران نمی بینم اگر حق را می گفتید از اختلاص های میلیاردی معاون اول دولت اصوگرا را می گژفتی نه این که دستاورد های بزرگ هسته ای که شامل لغو تحریم های کمر شکن و قبول کردن حق غنی سازی ایران از سوی سازمان ملل را که نتیجه ۲ سال زحمت تیم مذاکره کنندگان و مقاومت مردم نشانه گیری کنید واقعا متاسفم…

#8 Comment By تدبیر On 2015/08/06 @ 7:05 ب.ظ

آقای رعنایی متاسفم بهت ، احمدی نژاد که با حمایت اصولگرایان بر کرسی بالاترین مسند قدرت نشست.در ۸سال ریاست جمهوری چه گلی بر سر سفره مردم آورد. شما وامثال شما ها که فکر احمدی نزادی دارید . توان مدیریت و نسخه قابل قبولی ندارید . من به کاندیدای همسو با دولت رای خواهم داد.

#9 Comment By حسين. ب On 2015/08/06 @ 8:12 ب.ظ

باسلام. دوستان یا میخوان خودشونو کلک بزنن یا اینکه مغرضانه حرف میزنن. اقای رعنایی هم استاد سیاست هستن هم اینکه از اول درسیاست بودن. حالا بعضیا میخوان سیاست به ایشون یاد بدن. در خالیکه اقای رعنایی مولف٣ کتاب هستن مسئولیت هایی هم داشتن.اقای رعنایی بود که پیگیر سوختن زنین های مردم بود. این مسئله یکی از مهم ترین کار های نزدیک ایشون بود. همین یه کارشون برای خیلیا کافی بود. خواهشا طرف مقابل رو بشناسین بعد نظر بدین. رعنایی بهترین گزینه بین همه کاندیداها میباشد. و طرفدار هیچ دولتی نیس. رعنایی ادمیه که از کسی که لایق باشه درهرجا استفاده میکنه

#10 Comment By پارس آباد قهرمان On 2015/08/06 @ 8:15 ب.ظ

رای ما این دوره ان شالله رعناااااااایی هست. و ان شالله با کمک خدا رعنایی این دوره نمایندست

#11 Comment By خیر خواه مغان On 2015/08/06 @ 8:19 ب.ظ

جناب درد ودل یک شهروند٬رعنایی هم اهل شعار راستین است وهم اهل شعور هس.تا انجا که من سخنان ایشون را ملاحظه کردم حرفی از کسی نزده ایشون به اصول وآرمانها اشاره کرده وضعف مدیریت اشاره کرده که نظارت یکی از وظایف نمایندگان می باشدو ضمن تشکر از مدافع حق دنیا وآخرت دیگران را بخاطر دنیای دیگران از دست ندین.یقینأ مغانیها استاد رعنایی رو که من از نزدیک میشناسم که در دوران دفاع مقدس باایشان همرزم بودم وبا شهیدان پارساباد واصلاندوز همسنگر بودن برای نجات مغان به رعنایی که چهره دانشگاهی هس رأی خواهند داد.ضمن اینکه خودش شایسته وتوانمند است شایسته سالاری را مورد توجه قرار خواهد داد به امید پیروزی استاد رعنایی در ۷اسفند ۹۴ وسربلندی مغان سرافراز

#12 Comment By یک نفر دانشگاهی On 2015/08/07 @ 8:43 ق.ظ

ضمن عرض سلام، برای جامعه دانشگاهی واقعا متاسفم. این دانشگاهیان چه گناهی دارند که برای شستن صورت مسئله به دانشگاهیان پناه می برید. آقای رعنایی آدم خوبی هستند درست. ولی ایشان دانشگاهی نیستند این جای نگرانی دارد که برای یک نفر که می خواهیم کمک کنیم چند واحد درس از روی ناچاری می دهیم و ایشان می شود دانشگاهی، من روی حرفم با روسای دانشگاهها هست. دانشگاهی کسی است که هیات علمی دانشگاه باشد.

#13 Comment By مدرس دانشگاه On 2015/08/07 @ 5:30 ب.ظ

+جواب آقا محمد: حیف که اسمتان محمد است، لاأقل به حق پیامبر عظیم الشأن حضرت محمد(ص) منصفانه نظر بدهید که هم نام آن بزرگوار هستید، تا فردای قیامت پیش آن حضرت شاید رو سفید گردید، در خرداد ۹۲ آقای روحانی با نام رفسنجانی و خاتمی و موسوی و عارف ۵نفری این رأی را آوردند آن هم با حدود ۲۰۰هزار بیش از ۵۰درصد حد نصاب، مجری انتخابات هم همین دولت احمدی نژاد بود، مطمئناً همان کسانیکه به روحانی رأی داده اند اکثراً پشیمان شده اند، چرا که هیچ یک از وعده هایشان اجرا نشد، از جمله:( حل مشکل اقتصادی در ۱۰۰روز، عزت آوردن به پاسپورت ها، تشکیل دولت راستگویان و درست کاران) بجای حل مشکل اقتصادی رکود اقتصادی و کاهش سطح عمومی درآمد مردم، تولید ناخالص ملی، کاهش صادرات غیرنفتی، و بجای عزت آوردن به پاسپورت کاغذی به صاحبان پاسپورت ها ذلت آوردند(در فرودگاه جده) در بحث مذاکرات هسته ای هم باید خوب توجه کنید که چی داده و در مقابل چی گرفته؟؟؟!!! تعطیلی مراکز هسته ای و خاموشی سانتریفیوژها، اکسید شدن اورانیوم غنی شده ۲۰ درصد، در توافق قرار شده بود اگر اورانیومی در مراکز هسته ای ایران غنی سازی شود باید کمتر از ۵درصد باشد، در توافق نهایی آنرا هم به ۳درصد کاهش داده اند که به درد چندانی نمی خورد، حالا این دولت روحانی چه دستاوردی دارد که در مقابل این همه دستاورد دانشمندان شهدای هسته ای بسیجی کشورمان را که حاصل جانفشانیها و خون آنها بود، از دست داد و دو دستی تقدیم مستکبران و دشمنان خونخوار دادند؟؟؟!!! استاد رعنایی اگر بحث نابسامانی مدیریتی را پیش کشیده اند اتفاقاً یکی از وظایف اصلی و قانونی یک نماینده تیزبین است که جهت اطلاع ۲وظیفه اصلی نماینده قانونگذاری و نظارت بر عملکرد مسئولین است، که استاد رعنایی بعنوان یک استاد دانشگاه و کسی که تجارب زیاد در عرصه های اجتماعی و فرهنگی دارد و یک دوره نیز بعنوان کاندید نمایندگی مجلس شده و یک رزمنده مبارز در جبهه های حق علیه باطل می باشند، چرا انتظار دارید در برابر مشکلات سوء مدیریتی سکوت کنند؟؟؟!!! مسلماً باید از ایشان تشکر کنیم که انگشت مرحم خود را درست گذاشته اند روی همین دردی که اکنون شهرستانهای بیله سوار و پارس آبادمغان از آن شدیداً رنج می برند. مدافع حق ؛ با این نظرات قوی خود اتفاقاً از بلندترین نقطه می بیینند، اما مثل اینکه این شما هستید که سرتان زیر برف نه! بلکه کل جسم و روحتان زیر انبوهی از “بهمن” مانده است که حق را نمی بینید و اینقدر ناحق نظر می دهید. اما درمورد این«انقلاب زنده است چون هاشمی زنده است امام خمینی .» که امام خمینی(ره) اصلاً چنین حرفی نزده اند برای روشن شدن این ادعایتان به این توضیحات دقت کنید:«یکی از مهمترین تحریف هایی که در مورد بیانات حضرت امام خمینی(ره) شده است، جمله مشهور «نهضت زنده است تا هاشمی زنده است» در مورد هاشمی رفسنجانی می باشد. بیانات شخصیت های بزرگی همچون حضرت امام خمینی(ره) در تایید و رد افراد مختلف با رعایت اصل «ملاک حال فعلی افراد است» باید مبنای قضاوت منصفانه جناح های سیاسی در مورد این افراد باشد و مهمترین منبع استخراج آرای حضرت روح الله در مورد افراد کتاب صحیفه است.با این اوصاف؛ نقل هرگونه خاطره ای از حضرت امام (ره) که با بیانات صریح ایشان در صحیفه همخوانی نداشته و یا ناقض آن است، کاملا مردود و مصداق تحریف شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است. یکی از مهمترین تحریف هایی که در مورد بیانات حضرت امام خمینی(ره) شده است، جمله مشهور «نهضت زنده است تا هاشمی زنده است» در مورد هاشمی رفسنجانی می باشد.اگر به صحیفه امام(ره) رجوع کنیم خواهیم دید هیچگاه ایشان در مورد آقای هاشمی نفرموده اند: «نهضت زنده است تا هاشمی زنده است». جمله فوق حتی با معیارهای اسلامی نیز همخوانی ندارد. چرا که زنده و جاری بودن جریان حقی مانند نهضت اسلامی را نباید به زنده بودن یک شخص ، آن هم غیرمعصوم گره زد.خداوند متعال نیز حتی زنده بون حرکت اسلام را به زنده بودن شخصیت بی نظیر و معصوم پیامبراکرم(ص) گره نزده است که با کشته شدن رسول گرامی اسلام نهضت اسلامی از حرکت بایستد.
لذا در قسمتی از آیه ۴۴ سوره آل عمران خداوند به مومنین می فرمایند:«وَمَا مُحَمَّدٌ إِلاَّ رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِکُمْ»ترجمه: و محمد جز فرستاده‏اى که پیش از او [هم] پیامبرانى [آمده و] گذشتند نیست آیا اگر او بمیرد یا کشته شود از عقیده خود برمى‏ گردید؟ یعنی از دیدگاه خداوند متعال حتی با از رحلت پیامبراکرم(ص) آن هم در زمانی که نهال اسلام تازه جوانه زده بود، مومنین نباید از عقیده خود دست بکشند و نهضت را تمام شده بدانند. آیا اسلام شناس بی نظیری همچون امام خمینی(ره) که هر جمله و کلمه اش منطبق بر قرآن و روایات اسلام بوده است به این موضوع توجه نکرده و خلاف قرآن استدلال کرده اند؟! بدیهی است که هیچکدام از دوستداران حضرت روح الله به چنین چیزی قائل نیستند و بیانات ایشان را ترجمان اسلام و قرآن در عصر حاضر می دانند. اما آن جمله ای که روح خدا در مورد آقای هاشمی بیان فرمودند پیامی است که به مناسبت ترور هاشمی در سال ۱۳۵۸ صادر کرده اند. در قستی از این پیام که در صفحه ۴۹۵ جلد ۷ صحیفه قابل رویت است حضرت امام (ره) می فرمایند:
بسم اللّه‏ الرحمن الرحیم
جناب حجت‏ الاسلام مجاهد متعهد، آقای هاشمی عزیز
«مرحوم مدرس که به امر رضاخان ترور شد، از بیمارستان پیام داد: «به رضاخان بگویید من زنده هستم». مدرس حالا هم زنده است. مردان تاریخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.»
در واقع پیرفرزانه انقلاب در این پیام اصالت را به نهضت داده اند ، نه به آقای هاشمی .
مدعیان دروغین اصلاحات و برخی طرفداران آقای هاشمی با تحریفی آشکار و البته ناشیانه! ، با تکرار جمله ی فوق سعی دارند مواضع و اقدامات آقای هاشمی را مصون از نقد و بررسی جلوه دهند .
جالب است این افراد که در دوران اصلاحات می گفتند«خدا و امام زمان (عج) را هم می توان استیضاح کرد!» و با تئوریزه کردن پروژه هایی همچون «عرفی کردن فقه شیعه» سعی در تقدس زدایی از دین داشتند، حال چگونه است که با تحریف بیانات امام خمینی(ع) که به گفته خودشان «افکار او به موزه تاریخ پیوسته است» برای هاشمی نوعی معصومیت قائل می شوند؟
در واقع باید گفت این افراد در حمایت بدون قید و شرط این روزهای خود از هاشمی ،وی را مقدس نمی پندارند بلکه او را سپر خود کرده اند تا در صورت زاویه گرفتنشان از خط اصیل امام(ره) ، هزینه آن را مستقیما هاشمی بپردازد و آنان کمتر هدف قرار گیرند.
این افراد که در دهه ۷۰ تمام تلاش خود را برای تخریب هاشمی رفسنجانی بکار بردند و حتی با انتشار کتاب «عالیجناب سرخپوش» بی احترامی های فراوانی را نثار شخص هاشمی کردند ، با چرخشی ۱۸۰ درجه ای و آن هم به مدد تحریف آشکار عبارت معروف پیرجماران در مورد هاشمی نوع دیگری از تخریب وی را در دستور کار قرار داده اند.جالب است شخص هاشمی رفسنجانی و خانواده وی تاکنون چنین ادعایی را در مورد ایشان مطرح نکرده اند و فقط این اطرافیان اند که با سالوس نمایی سعی در جلب توجه وی و خانواده اش دارند که بتوانند بهره برداری سیاسی خود را از ایشان داشته باشند.لازم است جناب هاشمی رفسنجانی که محبت خمینی کبیر را در دل دارند با جلوگیری از این تحریف فاجعه بار مانع تخریب شخصیت و خط اصیل امام(ره) شوند.»
+جواب ناشناس: در دوران دکتر احمدی نژاد هیچ اختلاسی رخ نداده است، اختلاس ۳۰۰۰میلیاردی ریشه در دوران آقای رفسنجانی و خاتمی دارد و بابک زنجانی دست پرورده رفسنجانی است، شهرام جزایری هم همینطور سایزین. دولت احمدی نژاد اختلاس ها را کشف کرد، در بحث دکتر رحیمی، ایشان که استاندار رفسنجانی در استان کردستان هم بودند، فقط دو سه سال معاون احمدی نژاد بود، مهدی هاشمی که پسر هاشمی رفسنجانی است، علی رغم فشار پدرش به دستگاه قضایی ایشان چطور محکوم شدند؟؟؟!!! برای وی چه حرفی دارید؟؟؟!!! و نیز نسبت به توهین اخیر رفسنجانی به روستائیان؟؟؟!!!
+جواب تدبیر: دکتر احمدی نژاد آثار ارزشمندی از جمله مسکن روستایی، مسکن مهر، بریدن دست آقازاده ها از بیت المال زمین گیر کردن آنها، دفاع از مظلومین و مستضعفین و خیلی از آثاری که اگر با چشم انصاف بنگرید خوب مشاهده خواهید کرد.دکتر احمدی نژاد گلهای زیادی بر سر سفره مردم آورده اگر چشمان شریف تان مثل گل باز باشد و ببیند، اگر به فرد همسو با دولت رأی بدهید حتماً پشیمان می شوید چرا که خیلی از کسانیکه به رئیس دولت فعلی رأی داده اند خیلی خیلی پشیمان هستند چه برسد به اینکه به همسوی آن رأی بدهید، لاأقل بخاطر خودتان هم که شده منصفانه نظر و رأی بدهید نه مغرضانه.
ضمناً برای قضاوت و نظر دهی درست تان به نظرات بالا:مدافع حق/ پارس آباد قهرمان بنده خدا،حسین. ب /خیر خواه مغان بیشتر توجه کرده و خوب فکر کنید که مطمئناً در افکار و دیدگاه خود تغییرات خوبی خواهید داد. انشاالله…
***این هم بدانید هم در دوره قبل و هم در دوره فعلی استاد رعنایی بهترین گزینه ای است که می تواند به سوء مدیریت های فعلی موجود پایان داده و خدمات ارزنده ای برای این دو شهرستان داشته باشد. انشاالله

#14 Comment By هموطن On 2015/08/08 @ 11:04 ق.ظ

احسن به مدرس دانشگاه خیلی عالی جواب دادید، واقعاً بسیار عالی، پر معنا و پرمحتواست.

#15 Comment By جواد. ازاصلاندوز On 2015/08/08 @ 7:49 ب.ظ

باسلام. درود بر استاد رعنایی. مرد سیاست و نویسنده عالی کشورمان.جانباز دفاع مقدس وحامی مردم پارس اباد و اصلاندوز. این دوره همه ما ان شالله به اقای رعنایی رای میدهیم و ایشون نماینده نا هستن

#16 Comment By دانشجو On 2015/08/08 @ 8:02 ب.ظ

جناب بزرگوارباعنوان تدبیر!واقعا تدبیرتان این نوع قضاوت ونگرش باشد،وای بحال مغان وپارس آباد!
ومطمنا این نوع نگاه ها پارس آباد را با این جمعیت وامکانات خدادادی عقب نگهداشته است’ این نوع نظرها رامی خوانم به عنوان یک دانشجوی جوان پارس آبادی خجالت می کشم.بیاییدخودمان را اصلاح کنیم وحداقل یک بارهم شده به یک چهره ای مثل استاد رعنایی که هم نویسنده است وهم مدرس دانشکاه ورشته اش سیاسی است برای نجات پارس آباد انتخاب کنیم.یقینا پشیمان انجام نخواهیم شد.

#17 Comment By موافق On 2015/08/09 @ 5:43 ق.ظ

کسیکه در دوران جنگ تحمیلی در برابر دشمنان خارجی ایستاده و تا پیروزی نهایی مقاومت و مبارزه کرده، امروزه به خوبی می تواند از حق و حقوق ضایع شده مردم منطقه خود در برابر برخی زیاده خواهان، دفاع کرده و به نابسامانیهای مدیریتی منطقه مغان سامان دهد، اکنون ایشان کسی نیست جز استاد بسیجی جناب آقای رعنایی عزیز.

#18 Comment By همشهري پارس ابادي.كارمند On 2015/08/12 @ 10:52 ق.ظ

باسلام خدمت کلیه دوستان و جناب اقای رعنایی.
اقای رعنایی کارنامه درخشان و خوبی دارند وهمیشه در پارس آباد حضور جدی داشته اند. من ایشان را درسته زیاد نمیشناسم ولی اکثرا درهمه مراسمات و کارهای پارس آباد شرکت کردند. به امید خدا و با تلاش ما این دوره حاج رعنایی نمایندست. به امید پیروزی. دوستان خواهش میکنم با چشم باز رای بدین. شرافتتونو نبازین. کارهای پست و غیر انسانی نکنین. همه ماروزی حساب پس میدیم

#19 Comment By پارس آبادي.نهرتراب On 2015/08/17 @ 11:36 ق.ظ

با سلام به همه دوستان. دوستان دوره های قبل همه کسانی که شرکت کرده اند فقط به خاطر منافع خودشان بوده. رای مارو گرفتند و دیگر هیچ توجهی به ما نکردند. میلیاردی پول خرج کردند که برند مجلس پولشان اون پولی که خرج کردند رو دربیارند. خواهشا این دوره به استاد رعنایی رای بدیم. واقعا ایشان مردعمل و نترس و با ایمان هستند. ایشاله این دوره هم نماینده ما پارس ابادی ها و نهرتراب و بقیه همشهری ها هستند. رای نهر تراب فقط رعنایی

#20 Comment By جواني از پارس آباد مغان On 2015/08/17 @ 9:12 ب.ظ

با سلام خدمت همه دوستان عزیز …بنده از شناختی که از آقای رعنایی دارم ،خدا رو شاهد میگیرم که ایشان فقط و فقط از روی دل سوزی وارد انتخابات میشود .

#21 Comment By مجيد از اصلاندوز On 2015/09/04 @ 5:39 ب.ظ

باسلام خدمت همه دوستان و استادعزیز اقای رعنایی. ایشون با همه افکار خوبش و نترس و با ایمان بودنش و با اون همه درایتش این دوره حتما نماینده ماست. ان شالله همه مغان به ایشون رای بدیم و رای خیلی بالا به مجلس بفزستیم تا این همه مشکلات و در به دری حل شود ان شالله

#22 Comment By كارمندي از مغان On 2015/09/11 @ 8:43 ق.ظ

باسلام به تمامی دوستان وجناب اقای رعنایی.
اقای رعنایی دوره قبل با اینکه حدود ۵ ماه مانده به انتخابات حضور خودرا اعلام کردند ولی دیدیم که در این مدت خیلی کم توانایی خودرا نشون دادند و نفر دوم شدند. این دوره برآورد همه مغانی ها به خصوص پارس ابادی ها اینه که رعنایی پسروز انتخابات. و امیدواریم خداایشون رو کمک کنه که بتونندبه مردم مغان خدمت خوبی کنند

#23 Comment By دلسوز وطن On 2015/09/13 @ 8:38 ب.ظ

ازهموطنان عزیزم صمیمانه می پرسم ،چرا تا به حال انتخاب خوبی برای شهر خود نداشته ایم ؟علل وعوامل پنهان و آشکار آن چیست؟چرا معمولا فکر می کنیم انتخاب قبلی ما مقرون به خواسته ها ومطالبات واقعی نبوده است؟آیا باجایگزین شدن افراد می توان به مطلوب رسید؟ یا باید نگاهها به انتخابات تغییر کند ونیز نگاه انتخاب شوند گان؟یقینا نقد وبررسی این مو ضو عات سویه های فکری مثبت ایجاد خواهد کرد.همیشه وطن سر افراز باد!

#24 Comment By 1tarrah On 2015/09/29 @ 7:49 ق.ظ

از سایت شخصی آقای رعنایی دیدن فرمایید
در بخش نظرات می توانید مطالب و انتقادات خود را مطرح نمایید
http://omidaliranaei.ir/

#25 Comment By دلسوز مغان On 2015/10/08 @ 9:35 ق.ظ

کاربر محترم با نام همشهری پارس ابادی.کارمند
نباید حضور یک کاندیدی را در مجالس را منوط به پیروز در انتخابات دانست و نباید سرنوشت یک منطقه را اینچنین نابود کرد..
از هموطنان عزیزم عاجزانه به عنوان یک مغانی درخواست میکنم این بار به دور از هرگونه احساسات پای صندوق های رای رفته و با همفکری و مطالعه بیشتر به فردی که در شان نام مغان باشد انتخاب کنیم…
با احترامی که به همه طوایف قائل هستم و دارم برای همیشه کلمه طایفه را برای همیشه از صحنه انتخابات منطقه مغان حذف کنیم تا انتخابات آبرومند در اسفندماه داشته باشیم انشالله

#26 Comment By حسن.مدافع مغان On 2015/10/09 @ 11:54 ق.ظ

باسلام. کسی که در همه مجالس وخیرو شرهای ما مغانی ها حضور داره و کمک حتی خیلی زیاد به مردم ماان کرده و پیگیری های زیادی درباره منطقه ازاد کرده و یکی از سیاستمداران است به خوبی درد مردم را دانسته من وقتی هم درجایگاه نمایندگی قرار گرفت به خوبی از ما دفاع میکند. من که در پارس اباد هستم از بچکی ٩ دوره هست که ندیدم یکی به مردم خوب خدمت کنه ایشالله این دوره رای ما استاد رعنایی که به فکر ما باشد ایشالله

#27 Comment By علي On 2015/10/23 @ 4:20 ب.ظ

انشا الله اگر نخبه های شهر به یک جمع بندی برسند و از بین استاد رعنایی و مهندس بیگدیلو یکی رو انتخاب کنند حتما هم جامعه و شهر و هم فرد مورد نظر پیروز این دوره خواهند شد.
استاد رعنایی و هم مهندس بیگدیلو هر دو فردی فعال و کاری و پیرو خط امام و رهبری و مدافع شهر بوده اند واگر هر یک از این ۲ نفر نماینده شهر بشند پارس آباد و بیله سوار و جعفر آبادو اصلاندوز و اسلام آباد و تازه کند و… پیشرفت محسوسی خواهند کرد در غیر از این حرکت لاک پشتی خود هم خواهد ایستاد.
به امید روزی که مغان در جایگاه اصلی خود را پیدا کند و رای ها از روی شعور باشد نه اینکه شعار و شور.

#28 Comment By رهگذر On 2015/11/28 @ 9:54 ق.ظ

آقای مدرس دانشگاه خودت را علامه دهر حساب کردی و با اظهار نظراتی پیرامون بحث هسته ای و رفسنجانی و خاتمی سعی داری که بقهمانی که تو داناتر از همه هستی و در آخر هم که طرفد اری از یکی کردی هم به جای خود.لااقل در آخر متنت اینرو ننوشته بودی که که فلانی بهترین گزینه نمایندگی است آیا خودت تضمین میکنی که ایشان سوء مدیریتها را از بین خواهد برد آیا تضمین میکنی که او هم بدون چشمداشتی به مردمش خدمت خواهد کرد وخیلی آیاهای دیگر ….

#29 Comment By سعید On 2015/12/17 @ 6:19 ب.ظ

درود بر استاد رعنایی عزیز ودلاور که چهره ولایی ویک نیروی ارزشی در سطح استان میباشند/ رشادت های این مرد بزرگوار در طول ۸ سال دفاع مقدس هنوز ستودنی است/ به امید خدا وبا یاری مردم منطقه اینبار فردی چون استاد رعنایی را به مجلس خواهیم فرستاد که ایشان به حق به دور از هر طایفه گرایی و حزب جناح هسنتند و قصد ایشون تنها خدمت به دشت مغانی است که در ادوار گذشته مدیران نالایق باعث عقب ماندگی آن شدند

#30 Comment By دانشجو On 2015/12/19 @ 7:58 ق.ظ

با ورود دکتر بیگدلو به این عرصه اهل فکر و اندیشه هیچوقت روی گزینه دیگری فکر نخواهند کرد. “نماینده این دوره دکتر بیگدلو”

#31 Comment By سعید On 2015/12/20 @ 11:29 ق.ظ

درود بر استاد رعنایی

#32 Comment By اهل مغان On 2015/12/23 @ 6:05 ق.ظ

“فقط و فقط دکتر ایرج بیگدلو”

#33 Comment By بردیا On 2015/12/23 @ 7:53 ب.ظ

سلام اقای رعنایی ما رای دهندگان انقدر کلک خوردیم از دست منتخبان دیگه خسته شدیم به سازنده بودنشان هم اعتماد نداریم ارزوی منتخبان با دستان پینه بسته کارگران براورده میشه ولی زحمت کارگران وکشاورزان سالهاست هدر میره

#34 Comment By آشنا On 2015/12/28 @ 5:15 ق.ظ

فقط و فقط دکتر ایرج بیگدلو توانمند و مقتدر

#35 Comment By احد.ر از بــران On 2015/12/28 @ 7:25 ب.ظ

بنده یکی از دانشجوهای استاد در اردبیل بوده ام ایشان هم از نظر سواد سیاسی و هم از نظر برخورد و هم خاکی بودن و تعامل با مسئولین استانی در سطح خیلی بالایی هستند و خیلی هم سخنور و شخصیت کاریزماتیکی دارند و حرفاشون بخاطر همون به دل آدم میشینه.
بنده با جان و دل در خدمت استاد خواهم بود هم مالی و هم …
ان شاء الله این دوره صددرصد نماینده خواهد شد.
درود بر استاد رعنـــــــــــــــــــــــــــایی مردمی

#36 Comment By مغان On 2015/12/30 @ 3:36 ب.ظ

اساتیدمحترم داشتن کتاب وسیاست تومجلس به چه درد مغان می خوردخیلی هاکتاب قصه کودک هم نوشته اند پس انها هم اصلح ترند .

#37 Comment By دانشجو On 2016/01/01 @ 3:08 ب.ظ

فقط و فقط دکتر ایرج بیگدلو توانمند و مقتدر

#38 Comment By مجيد آباد جوانلاري كي قوجاللار On 2016/01/01 @ 4:18 ب.ظ

آنان که با افکاری پاک و نیتی راستین در قلب دیگران جای دارند هراسی از فراموشی نیست.
شایداگر ما در دوره قبلی به جایی درویشی ازتون حمایت میکردیم شما الان نماینده بودید.
استاد رعنایی ما چندین جوان از روستای مجید آباد پارس آباد به شرف و ناموس قسم میخوریم که اگر دکتر الماسی نباشد طرفدار شما خواهیم بود و برای شما از جان و دل فعالیت خواهیم کرد ولی شما هم قول شرف بدید که برای ما جوانان کاری انجام بدید که الان سن ازدواج در منطقه خیلی رفته بالا من و دوستام تقریبا میانگین سن ما ۳۴ سال هست که ازدواج نکردیم. مشکل هم نبود کار دائیمی و همیشگی است. مثلا چند تا کارخانه مکمل کشاورزی در منطقه میتواند که همه را صاحب کار و زندگی کند و دعا گوی شما .

#39 Comment By 5620 On 2016/01/02 @ 2:33 ق.ظ

استاد محترم که میگید روحانی کاری نکرده
مثل اینکه تورم ۱۰۰% در هر سال دوره قبل یادت رفته؟
اگر اصولگرایان سر کار بودند لابد الان پراید ۵۰ میلیون شده بود؟! نه؟!

#40 Comment By 56202 On 2016/01/02 @ 2:41 ق.ظ

من به رعنایی رای نخواهم داد چون اعتقاد دارم هم حزبی او احمد توکلی بخاطر دعوای حزبی و سفارشات موکد از دوستان مغانی ، لایحه منطقه آزاد و منافع مغان را قربانی منفعت خودشان کردند
ضمنا رعنایی اصولگراست و اصولگرایان زبان دیپلماسی را نمی دانند و فقط ایجاد تنش میکنند
زبان دیپلماسی یعنی همان زبانی که حق هسته ای ایران را به رسمیت شناساند-موضوع پی ام دی یا سوء ظن به ساخت سلاح را مرتفع کرد و ان شاء الله به زودی رفع تحریمها را اجرایی خواهد کرد
همه تحریمها و گرانیهای امروز نتیجه رفتار عصبی و واکنش تند اصولگرایان است نمونه اش مساله هسته ای
و تمام ضعفهای کشور باز از دست اصولگرایان است

#41 Comment By سعید On 2016/01/06 @ 5:42 ق.ظ

اقای محترم کدوم زبان دیپلماسی معاهدات ننگین رو میبنده؟؟؟؟/ در پی نشست های هسته ای هرچی خواستن تحمیل کردن اخریشم دو روز پیش قطعنامه هایی برضد ما تصویب شد پس چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟/ خواهشا منطقی باشید

#42 Comment By انقلابی On 2016/01/06 @ 1:06 ب.ظ

فقط و فقط دکتر ایرج بیگدلو توانمند و مقتدر

#43 Comment By مغان On 2016/01/07 @ 11:47 ق.ظ

باسلام واحترام:
ببخشیدطرفداری که ازاقای الماسی ورعنایی ازروستای مجیدابادباسن ۳۴سال به بالادرخواست حل مشکل ازدواج خودشان رادرسطح کلان منطقه می بیندبقیه اش راهم خودتان قضاوت کنیدکه میشود به این اشخاص بااین دیدگاه رای دادیانه .

#44 Comment By علي. ط (پارس آباد) On 2016/01/07 @ 2:46 ب.ظ

بنده استاد رعنایی را فردی دلسوز و کاری و آگاه به مسائل سیاسی منطقه و کلان کشوری و صادق ، شجاع و درد آشنای منطقه دیدم و بخاطر همین معیار ها از وی حمایت خواهم کرد .
انشاالله مغان یتیم با دستان شما به حق خود که چندین سال هست که نرسیده برسه.
*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@
بو موغـــــــــــان اولکسینین گور نجه دیـوانسیم******* سویونون تـورپاغنن شمعیله پــــــروانه سیم
*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@*@
سینه بیــــر دشت موغــــاندیر قوزی یان یانه یاتیب !*******منیـــــم آغـــــلار گـــــؤزومی اوردا آراز ایله میسن !

#45 Comment By نگين.م On 2016/01/08 @ 4:08 ب.ظ

استاد رعنایی فردی هستند که پشتیبان ولی فقیه و جسور. بخاطر همین بنده به استاد رعنایی رای خواهم داد .

#46 Comment By انقلابی On 2016/01/10 @ 11:01 ق.ظ

فقط و فقط دکتر ایرج بیگدلو توانمند و مقتدر

فقط و فقط دکتر ایرج بیگدلو توانمند و مقتدر

#47 Comment By شاپور.م (محله فرهنگيان) On 2016/01/11 @ 12:26 ب.ظ

استاد رعنایی درسته زیاد ندیدمتون ولی حرفهایی که درمورد شما از افراد انقلابی و معتمدین پارس آباد شنیده ام عین و دقیقا مانند دیدن هست چون من به آنها ایمان و اعتقاد دارم و میدانم هیچ موقع یک فرد معتمد و مومن دروغ نمیگوید بخاطر همون ازتون حمایت میکنیم و ان اشاءالله این دوره نماینده خواهید شد.
ولی از شما هم یک درخواست عاجزانه دارم که اگر این مطالب را دنبال میکنید حداقل در دوره ۴ ساله خود فقط ۲ کار برای منطقه انجام بدهید منطقه از فلاکت و عقب ماندگی رها خواهد شد ۱ ـ احیای پر قدرت کشت و صنعت مغان ۲ ـ الحاق یا احداث منطقه آزاد
اگر فقط این ۲ کار را برای منطقه بتوانید انجام دهید خود به خود برای همه جوانان بیکار کار ایجاد کرده اید برای اصناف منطقه کار ایجاد میکنید برای تجار منطقه کار ایجاد میکنید خلاصه منطقه را از فقر و فلاکت نجات خواهید داد و دور بعدی خود به خود نماینده میشود ولی در غیر اینصورت مانند نمایندگان ادوار گذشته به روز مردگی و از چشم مردم افتادن دچار میشوید.

#48 Comment By موغانلي On 2016/01/18 @ 9:28 ق.ظ

درود بر شرف و غیرتت استاد رعنایی
انشاالله در هنگام تبلیغات مانند یک سرباز درخدمتت هستیم . یا حسین ع یا اباالفضل ع

#49 Comment By آشنا On 2016/01/18 @ 6:44 ب.ظ

فقط و فقط دکتر ایرج بیگدلو توانمند و مقتدر

فقط و فقط دکتر ایرج بیگدلو توانمند و مقتدر

فقط و فقط دکتر ایرج بیگدلو توانمند و مقتدر

#50 Comment By حسین On 2016/01/22 @ 8:13 ب.ظ

باسلام، همانطوریکه دوست عزیزم جناب شاپور گفتند،احیا کشت وصنعت مغان وایجاد منطقه آزاد اکثر مشکلات مغان رومرتفع خواهد کرد، بنابراین از آقایان اسماعیل ابراهیمی وامیدعلی رعنایی درخواست دارم درصورت حائز شدن اکثریت آرا ورود به مجلس به این مهم عنایت لازم را داشته باشند تا انشاالله دردوره بعدی نیاز به این همه هزینه برای تبلیغ نداشته باشند وبصورت اتوماتیک رای خواهند آورد گرچه بنده دلسوز مغان هستم فرصت رای دادن برایم میسر نیست “”چون در استان دیگری اقامت دارم” “ضمناً بازهم کاندیدای بومی دلسوز ترند

#51 Comment By آشنا On 2016/01/26 @ 11:11 ق.ظ

*فقط و فقط دکتر ایرج بیگدلو توانمند و مقتدر

فقط و فقط دکتر ایرج بیگدلو توانمند و مقتدر

فقط و فقط دکتر ایرج بیگدلو توانمند و مقتدر*

#52 Comment By حامد مغان On 2016/01/27 @ 5:52 ق.ظ

همین کارارو میکنین مغان همیشه عقب میمونه مگه کسی ۸ سال تو جنگ باشه میاد برا کار کردن ؟؟؟؟ شما از کجا مطمن هستید که حرفاش مسه حاج اقا برومند که دوره قبل با اون همه رای که اورد دورغ نیست؟؟؟؟ فقط برین خوب تحقیق کنین رای خود را بدهید
این دوره مطمن باشید مطمن مطمن باشید
حـــــــــــــــــــــــــــــــــــاج شــــکور پورحســـــین انتخاب میشونند

دکتر شکور پورحسین شقلان
فرزند ملا اسماعیل

متولد زیر نهرتراب پارس آباد

از خانواده ای مذهبی و متدین

برادر شهید رحیم پورحسین

دارای مدرک دکترای حقوق از دانشگاه شهید بهشتی تهران

قاضی ویژه ی مبارزه با زمین خواری کل کشور

۱۵ سال سابقه ی قضاوت در سطح عالی کشور

۳ دوره قاضی نمونه ی کشوری

۱ سال مدیرکل امور حقوقی وزارت مسکن و شهر سازی

?عضو کمسیون های حقوقی وقضایی و عمرانی و پژوهش مجلس شورای اسلامی?

#53 Comment By جواب حامد مغان On 2016/01/28 @ 9:39 ق.ظ

آنان که با افکاری پاک و دل صاف در قلب دیگران جای گرفته اند هراسی از فراموشی نیست.**********
*********بنده یکی از طرفداران استاد رعنایی از شهر اصلاندوز هستم و ایشان را خیلی خوب میشناسم (اتفاقا دیروز چهارشنبه۱۱/۷ در اینجا جلسه بود)و میدانم اگر نماینده بشود که ان شاء الله میشود نماینده ایی مانند آقای قاضی پور یا توکلی خواهند بود . **********
********در جوابیه متن و کاندید محترم شما : هیچگاه یک قاضی که تا حالا آنطرف میز و جایگاه قدرت نشسته هیچگاه نمیتواند این طرف میز بنشیند و دفاع کند و نماینده یعنی وکیل و دفاع کننده نه اینکه کسی باشد که تا حالا هرچی گفته رو با چکش به قاطعیت رسونده نمیتواند نماینده باشد. ************
کمی بیشتر تحقیق کنید بهتره

#54 Comment By مردم بیله سوار On 2016/02/06 @ 5:55 ب.ظ

(رای ما رعنایی) ( رعنایی ۱۰۰درصد) ماشیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت

#55 Comment By بیله سوار On 2016/02/13 @ 8:14 ق.ظ

فقط امید علی رعنایی.بهترین گزینه برای انتخابات دوره دهم

#56 Comment By جوانی ازپارس اباد On 2016/02/15 @ 2:27 ب.ظ

باعرض سلام وادب خدمت مردم شریف مغان بیایید با فکر اندیشه وتفکرات خود انتخابمان را انجام دهیم نه ب شعارهای تبلیغاتی طایفه گرایی بنده باحضور در جلسات تعدادی از کاندیداها به این جمع بندی رسیدم که بهترین انتخاب دراین دوره کسی نیست به جز استاد امیدعلی رعنایی واقعا در چندین نشت ایشون در مناطق مختلف پارس اباد حضور داشتم که برنامه ها وتفکرات ایشان برای نجات مغان ازاین وضعیت نابسامان یک سروگردن از بقیه بالاتر هست دیگر مردم اگاه هستن که به چه کسی رای میدهند و میدانند در این دوره با انتخاب رعنایی مثل دوره های قبلی پشیمان نمیشن ما جمعی ازجوانان ریش سفیدان پارس اباد حمایت خودرا از امید علی رعنایی اعلام میداریم و به مرد عمل بودن ایشان ایمان داریم ناگفته نماند که چن نفر از شهرستان بیله سوار کاندید شدن برای ایجاد تفرقه در شهرستان بیله سوار برای منافع شخصی خود تلاش میکنن نه برای ابادانی مغان وهرکدامشان از طرف یک کاندید دیگرساپورت میشن تا رای شهرستان بیله سوار را ب چند گروه تقسیم کنند ولی بنده به فهم شعور مردم شهرستان بیله سوار جعفرابادایمان دارم که انها بهترین را انتخاب میکند نماینده این دوره مغان ایشاالله به امید خدا رعنایی هست

#57 Comment By مدافع حق On 2016/02/17 @ 12:35 ب.ظ

استاد رعنایی بهترین شایسته ترین گزینه برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه پارس آبادمغان و بیله سوارمغان

#58 Comment By مهدی .ه On 2016/02/20 @ 11:28 ق.ظ

باعرض واحترام به همشهریان عزیز پارس اباد مغان دوستان بیاید با عقل ومنطق واگاهانه انتخاب کنیم نماینده که شایسته ودر شان شهرمان باشه تا بتواند از حق و حقوق شهروندان دفاع کن .واز نابسامانی وسو مدیریت شهرمان که بیشترین ضربه میخوریم نجات یابیم .به امید یه انتخاب اصلح ایشالا.

#59 Comment By شایان On 2020/02/17 @ 11:38 ب.ظ

سلام بر آقای رعنایی مرد عمل درست کار کار بلد رای ما به آقای رعنایی انشاالله مود عمل خواهد شد رعنایی۱۰۰۰۰۰۰۰درصد