امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 6th, 2013 4:40 | کد خبر : 1979 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

امام جمعه پارس آباد: دانشجویان نقش مهمی در هدایت افکارعمومی جامعه دارند

امام جمعه پارس آباد گفت: دانشجویان نقش مهمی در شکل گیری، جهت گیری و هدایت افکار عمومی جامعه دارند. به گزارش مغان، حجت الاسلام ولی علوی در خطبه های نماز جمعه این هفته پارس آباد با اشاره به 16آذر و روز دانشجو افزود: دانشجویان و دانشگاهیان مانند روحانیان از ارکان اصلی و مهم نظام محسوب […]

010

امام جمعه پارس آباد گفت: دانشجویان نقش مهمی در شکل گیری، جهت گیری و هدایت افکار عمومی جامعه دارند.

به گزارش مغان، حجت الاسلام ولی علوی در خطبه های نماز جمعه این هفته پارس آباد با اشاره به 16آذر و روز دانشجو افزود: دانشجویان و دانشگاهیان مانند روحانیان از ارکان اصلی و مهم نظام محسوب می شوند و این قشر در عرصه های مختلف به ویژه صحنه های علمی و پژوهشی با دستیابی به فناوری های نوین و فتح قله های رفیع علم و دانش، عالی ترین جلوه های فداکاری و ایثار را به نمایش گذاشتند. وی، با اشاره به نقش تاثیر گذار دانشجویان در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی، ادامه داد: مشارکت و همراهی این قشر فرهیخته و پویای جامعه سبب اقتدار و عزت نظام اسلامی شده است.

وی، حضور فعال و موثر دانشجویان در عرصه سیاسی کشور در کنار فراگیری علم و دانش را از مطالبات مقام عظمای ولایت از این قشر فعال دانست و گفت: دانشجویان باید با هوشیاری، تحلیل واقع بینانه و بصیرت افزایی، به دشمن شناسی توجه خاص داشته و از سیاست بازی و سیاست زدگی بیرهیزند.

اخبار مرتبط

نظرات