امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 28th, 2016 11:43 | کد خبر : 18788 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

امام جمعه پارس آباد: خدمت رسانی به مناطق محروم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

امام جمعه پارس آبادگفت: خدمت رسانی به روستاها و مناطق محروم و دورافتاده کشور، از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام سید سعید رشادی امروز یکشنبه در آیین افتتاح ۶۹طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان افزود: بعد از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای اولین بار در تاریخ ایران ، مردم روستاهای دوردست و محروم به برکت انقلاب اسلامی و تلاش مسوولان از نعمت روشنایی برق، آب آشامیدنی و جاده ارتباطی مناسب بهره مند شدند.

وی انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین پدیده قرن دانست و گفت: این انقلاب دستاوردها و برکات مادی و معنوی زیادی به همراه داشته است که استقرار حکومت دینی در کشور و به تبع آن معرفی و شناخت قرآن و دین اسلام در جهان از آن جمله است.

به گفته وی، دین اسلام را تا قبل از انقلاب اسلامی در انزوا قرار داده بودند که با شکل گیری و پیروزی این انقلاب، در متن قرار گرفت.

وی مردمی بودن مسوولان، خدمت رسانی بی منت و حذف فاصله میان مردم و دولتمردان، توجه به مساجد و ترویج فرهنگ نماز و حجاب در جامعه را از دیگر دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی بر شمرد و بر حفظ و حراست از این دستاوردها تاکید کرد.

وی به پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی و پزشکی، هوا و فضا، نظامی و اقتصادی اشاره و بیان کرد: این توفیقات و افتخارات با وجود تحمیل جنگ ۸ساله، اعمال تحریم ها و محدودیت ها و شیطنت های نظام سلطه و کشورهای زورگو، به واسطه ی خودباوری و ایمان دانشمندان، تلاش شبانه روزی مسوولان و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت حاصل شده است و ما باید شکر گزار این دستاوردها و نعمت ها باشیم.

رشادی، خودباوری را رمز پیشرفت کشور عنوان و بیان کرد: توجه به تولید  ملی و بومی و حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی باعث آبادانی و توسعه کشور در حوزه های گوناگون می شود.

وی اظهار کرد: با وجود محدودیت منابع مالی به واسطه فداکاری و همت مضاعف اشخاص و مسوولان خدوم، شاهد اجرای طرح های بزرگ در منطقه و کشور هستیم.

وی با قدردانی از استاندار اردبیل به خاطر تخصیص اعتبار برای بیمارستان ۱۶۰تختخوابی و بهسازی و توسعه فرودگاه پارس آباد، نسبت به حل مشکل عشایر محدوده نشین شرکت های مغان و پارس و کارخانه های نیمه فعال و راکد مستقر در شهرکت صنعتی تاکید کرد.

امام جمعه پارس آباد همچنین با ابراز رضایت از عملکرد “اکبر صمدی” فرماندار پارس آباد بیان کرد: وی از اولین روزهای قبول مسئولیت فرمانداری تا کنون، از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی منطقه دریغ نکرده اند.

وی با بیان اینکه پروژه های شرکت آب منطقه ای اردبیل به نحو شایسته و با شتاب خوبی در شهرستان پارس آباد اجرا می شود افزود: با افتتاح این طرح ها شاهد تحول و جهش اساسی در منطقه خواهیم بود.

 

اخبار مرتبط

نظرات