امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 31st, 2014 5:48 | کد خبر : 2652 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

امام جمعه پارس آباد: انقلاب اسلامی ایران حاصل رشادتهای شهداست

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مسیر تاریخ را عوض کرد، گفت: این انقلاب ماحصل رشادتها و فداکاری های شهدا و هوشیاری ملت مسلمان و بابصیرت ایران است.  حجت الاسلام ولی علوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه پارس آباد با اشاره به فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی […]

010

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مسیر تاریخ را عوض کرد، گفت: این انقلاب ماحصل رشادتها و فداکاری های شهدا و هوشیاری ملت مسلمان و بابصیرت ایران است.

 حجت الاسلام ولی علوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه پارس آباد با اشاره به فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: وحدت و انسجام مردمی و رهبری مدبرانه حضرت امام (ره) در سال 57 موجب شد تا تومار رژیم طاغوت و ستم‎شاهی که مظهر استثمار خارجی و استبداد داخلی بود در هم پیچیده شود.

وی انقلاب اسلامی را سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش های اسلامی ملت دانست و اظهار کرد: مردم در سال 57 به رهبری معمار کبیر انقلاب، این نظام الهی را به ثمر رساندند و با خون شهدای گلگون کفن خود آن را آبیاری کردند.

علوی گرامیداشت برنامه های دهه فجر را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: حضور گسترده و با نشاط مردم در جشن ها و برنامه های این دهه، موجب یاس و ناامیدی دشمنان و شادی دوست داران انقلاب اسلامی می شود.

وی تصریح کرد: باید از فرصت دهه فجر سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای تبیین دستاوردهای بزرگ انقلاب در طول 35 سال قبل بهره بگیریم و آنها را به نسل جوان که این دوران را ندیده و درک نکرده‎اند انتقال دهیم.

علوی ادامه داد: موفقیت‎های بزرگ ملت ایران در پرتو انقلاب، تکیه بر روحیه اعتماد به نفس، نیروی ایمان و رهبری پیامبرگونه امام راحل ایجاد شده و باید نسل جوان با آگاهی نسبت به این واقعیات ادامه دهنده معمار کبیر انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و شهدا و ایثارگران باشند.

وی، اضافه کرد: اگر امروز دشمنان نظام اسلامی به بهانه های واهی به ملت ایران فشار می آورند و ما را ظالمانه تحریم می کنند به خاطر دستاوردهای عظیم و رو به گسترش انقلاب اسلامی و الگو شدن آن در سراسر جهان است.

علوی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: یکی از دلایل پیروزی شکوهمند انقلاب 57 هم‌دلی و همراهی ملت بزرگ ایران بود.

وی از عموم مردم دین‌دار و ولایت‌مدار این شهرستان خواست تا با شرکت در آیین ها و جشن‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر به ملت‌های جهان نشان دهند که این انقلاب غیر قابل نفوذ بوده و تمام مردم مطیع امر رهبر هستند.

او، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌‌ای با برنامه ها و فیلم های مبتذل اعتقادات دینی را نشانه گرفته‌اند،خواستار هوشیاری مردم نسبت به عواقب سوء آن در میان خانواده ها و جامعه شد.

اخبار مرتبط

نظرات