- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

امام جمعه پارس آباد از مدیر شبکه قرآن و معارف سیما قدردانی کرد

1448-n

به گزارش مغانه، حجت الاسلام ولی علوی در خطبه دوم نماز جمعه پارس آباد با بیان اینکه این نخستین بار بود که از یک منطقه دورافتاده کشور، حافظان قرآن ضمن دعوت به یک برنامه تاثیرگذار و مهم قرآنی شبکه قرآن و معارف اسلامی، به مدت یک و نیم ساعت به صورت زنده به اجرای برنامه پرداختند.

وی، با اشاره به اهمیت و نقش قرآن کریم و تمسک به این کتاب آسمانی در سعادت واقعی انسان در دنیا و آخرت، اظهار کرد: لازم می دانم به نوبه خود از مدیریت شبکه جهانی قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران که این فرصت بزرگ را فرام نمودند و از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد که هماهنگی و پیگیری لازم راانجام دادند قدردانی نمایم.

او به قابلیت ها و ظرفیت های بالای قرآنی پارس آباد اشاره کرد و از مدیریت این شبکه خواست درتداوم چنین برنامه هائی عنایت ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

به گزارش مغانه، امسال طرح بزرگ قرآنی ۱۴۴۸ شبکه قرآن و معارف سیما با موضوع قرآن کریم و محوریت سبک زندگی اسلامی از ۲۲خرداد ماه شروع شده است که این طرح عظیم تا ۱۶شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "امام جمعه پارس آباد از مدیر شبکه قرآن و معارف سیما قدردانی کرد"

#1 Comment By قاریان قرآن منطقه On 2014/08/03 @ 9:56 ق.ظ

مانیز ازاین شبکه سپاسگزاری می کنیم. این یک اتفاق مهم قرآنی بود.البته این را نیز اعلام کنیم که پیگیریها ی شبانه روزی جناب آقای روزگاری ریاست محترم اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وارتباطی که ایشان با برخی از عوامل موثر این شبکه داشتند به این اتفاق کمک نمود. برایمان جالب بود که آقای بیگدلو اولین فرمانداری بودند که حافظان قرآن را طی مراسم ویژه ای بدرقه نمودند. ازاین عزیزان نیز سپاسگزاری می کنیم.