امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 26th, 2016 8:17 | کد خبر : 17020 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

امام جمعه و فرماندار پارس آباد رای خود را به صندوق انداختند

امام جمعه و فرماندار پارس آباد در ساعت اولیه شروع رای گیری با حضور در شعبه شماره سه اخذ رای مسجد عباسیه، رای خود برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداختند.

به گزارش مغانه، امام جمعه پارس آباد پس از شرکت در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات و رای دادن یک وظیفه دینی و شرعی و رسالت ملی است.

حجت الاسلام سید سعید رشادی با اشاره به تاثیر انتخابات در رشد و شکوفایی و آبادانی منطقه و کشور و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: دشمنان و بدخواهانان نظام به این انتخابات چشم دوخته اند.

وی بر حضور حداکثری و پرشور و شعور واجدان شرایط رای دادن در شعب اخذ رای تاکید کرد و گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و فعالانه خود در انتخابات حماسه دیگری خلق می کنند.

وی با بیان اینکه رای دادن یک وظیفه دینی و شرعی و رسالت ملی است از عموم مردم خواست هرچه زودتر به این وظیفه خود عمل کنند.

فرماندار پارس آباد نیز پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: زمینه و شرایط برای حضور حداکثری مردم حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار در انتخابات کاملاً فراهم است.

اکبر صمدی شمار شعب اخذ رای ثابت و سیار در این حوزه را ۲۴۳شعبه ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۱۶۸شعبه در شهرستان پارس آباد و ۷۹شعبه در بیله سوار دایر شده است.

وی با اعلام اینکه استقبال مردم در برخی شعب رای گیری در این منطقه منجر به تشکیل صف طولانی رای دهندگان شده است از مردم خواست حضور در پای صندوق های اخذ رای را به ساعات پایانی زمان رای گیری موکول نکنند.

۴۴۴ ۰۰۹ ۴۴۴ ۰۲۱ ۴۴۴ ۰۲۴

 

 

اخبار مرتبط

نظرات