- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

افزون بر 35میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان اصلاندوز مغان پرداخت شد

21637

 مدیرکمیته امداد امام (ره)شهرستان پارس آباد از پرداخت 35میلیارد و 110میلیون ریال وام خوداشتغالی به مددجویان تحت پوشش در اصلاندوز مغان در سال جاری خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا”صمد کریمی” در همایش دامداران زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) اصلاندوز با بیان اینکه، وام های خوداشتغالی با هدف توانمند سازی خانواده های تحت پوشش پرداخت می شود، افزود: از اول  سال جاری تا کنون برای 598 طرح دامداری ،کشاورزی ، صنایع دستی و صنعتی  تسهیلات بانکی ارزان قیمت پرداخت شده است.

وی، از آموزش دامداران توسط مجریان طرح خود کفایی به تعداد 180 نفر خبر داد و گفت: به منظور ارتقای آگاهی و مهارت دامداران ، دوره های آموزشی بهداشت و سلامتی دام و پیشگیری از ابتلا به بیماری های مشترک دام و انسان، در اصلاندوز برگزار شد.

کریمی با بیان اینکه برای خرید 9هزار و 875 راس دام مبلغ 25میلیارد ریال وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام (ره)بخش اصلاندوز پرداخت شده، اظهار کرد: در نه ماه اول سال 92، مبلغ سه میلیارد و 260 میلیون ریال برای اجاره 64 هکتار زمین کشاورزی به کشاورزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت گردیده است.