امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 20th, 2015 3:32 | کد خبر : 12305 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

افزایش ۱۵برابری کمک های مردمی به انجمن حمایت زندانیان پارس آباد

دادستان و رییس هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان پارس آباد از رشد ۱۵برابری میزان کمک های مردمی به این انجمن نسبت به پارسال خبرداد.

به گزارش مغانه رحیم گلزاده در جلسه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان پارس آباد که با هدف عملیاتی کردن مصوبات جلسه شورای اجتماعی وزارت کشور برگزار گردید افزود: میزان کمک های و مساعدت های مردم خیر و نیک اندیش ، در سال جاری در مقایسه با سال گذشته ۱۵برابر رشد نشان می دهد.

وی از برگزاری جشن گلریزان و جشن حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند و جرایم غیر عمد در طول ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و از مردم خیر و نیکوکار منطقه خواست در این امر خداپسندانه مشارکت فعال داشته باشند.

یاسر ندایی معاون فرماندار پارس آباد نیز گفت:  برای اجرای هرچه بهتر و کاملتر مصوبات شورای اجتماعی وزارت کشور باید از ظرفیت های دستگاهها و نهادها به نحو مطلوب استفاده شود.

به گزارش مغانه جلسه شورای اجتماعی وزارت کشور با هدف ارایه خدمات به خانواده های زندانیان اردیبهشت امسال به ریاست مرتضی میرباقری قایم مقام وزارت کشور و با حضور مسوولان کشوری دستگاهها و سازمانها و نهادهای ذیربط در تهران برگزار شد.

IMG_5783 IMG_5786 IMG_5788 IMG_5789 IMG_5793 IMG_5795 IMG_5800 IMG_5801

 

 

نظرات