امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 16th, 2016 10:40 | کد خبر : 18091 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اعطای اعتبارنامه نمایندگی مجلس دهم به منتخب مردم پارس آباد و بیله سوار+عکس

اعتبار نامه نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، از سوی فرماندار پارس آباد به منتخب مردم پارس آباد و بیله سوارمغان تحویل داده شد.

مغانه- در این جلسه که با حضور اعضای هیات اجرائی و هیات نظارت مرکز حوزه انتخابیه شهرستان پارس آباد برگزار شد، فرماندار پارس آباد ضمن تبریک این موفقیت آرزوی سلامتی و بهروزی را برای شکور پورحسین نماینده دوره دهم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار را از خداوند منان خواستار شد.

اکبر صمدی، انتخابات این حوزه را یکی از کم حاشیه ترین انتخابات در مقایسه با انتخابات های گذشته عنوان کرد و گفت: همه مسئولان با تمام توان کامل در جهت توسعه شهرستان آماده همکاری با منتخب مردم شریف شهرستان هستند.

شکور پورحسین منتخب مردم پارس آباد و بیله سوار نیز در این جلسه ضمن قدردانی از اعتماد ملت فهیم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار، بیکاری را یک معضل اساسی دانست و گفت: هفت نماینده مجلس دهم در استان اردبیل در یک روح در زمینه پیشرفت و عمران و آبادانی تلاش خواهند کرد.

وی برنامه ها و اولویت های خود را در زمینه حل مشکلات فرودگاه، جاده های مواصلاتی پارس آباد به اردبیل، ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی و مشکلات بهداشت و درمان و پروژه های آب و خاک عنوان کرد و افزود: توسعه استان یک توسعه غیر متوازن است و باید با وحدت و همدلی در جهت پیشرفت منطقه عمل کنیم .

نماینده منتخب مردم پارس آباد و بیله سوار همچنین حل مشکل قشر زحمتکش عشایر را یادآور شد و گفت: در این راستا نیز تمام تلاش خود را با کمک نمایندگان منتخب استان برای تسریع حل مشکلات این قشر خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان پارس آباد اعتبار نامه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه پارس آباد و بیله سوار را تقدیم شکور پور حسین منتخب مردم این حوزه انتخابیه کرد.

۵۵_۰ DSC08310_33850 photo_201 photo_202

 

اخبار مرتبط

نظرات

شایسته سالاری

واقعا” این دوره مخصوصا دوره دوم هیچگونه حاشیه نداشت .درود بر مردم روشنفکر و سپاس از عوامل اجرایی که امانتار راستین بودند و درود به فرماندار صادق .خداوند ناظر و آگاه بر تمام اعمال است و هیچ حرکتی از خداوند قادر پنهان نیست و این عزیزان حتما در نزد خداوند پاداش شایسته ای خواهند داشت.یا حق

عدالت

انتخابات مغان باید الگوی باشد برای تمام شهرهای ایران (انتخاباتی بدور از هرگونه حاشیه ، بدور تخریب و توهین بود .بدور از هرگونه تبعیض بود بدور از هرگونه ناعدالتی بود) واقعا” حق به حقدار رسید .تبریک به مردم روشنفکر مغان، تبریک آقای شکور پورحسین و حامیان فهیم و با اخلاق ایشان، تبریک به عوامل اجرایی راستین انتخابات،درود به فرماندار صادق و بی طرف پارس آباد.

شهروند

تبریک به آقای شکور صمدی نماینده منتخب دوره دهم ودرود به آقای اکبر پورحسین فرماندار محترم

جلال

اقا عدالت, واقعا میگی یا داری شوخی میکنی, فکر کنم شوخی میکنی یا نبودی پارساباد همین طوری یه چیزی گفتی