- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

استان اردبیل از امنیت مطلوبی برخوردار است

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام محمدعلی قاصدی امروز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه روسا و دادستانهای حوزه قضایی پارس آباد و روسای دادگاه عمومی بخش جعفرآباد مغان افزود: نقش استاندار به عنوان مدیر ارشد استان و نماینده ولی فقیه استان اردبیل در ایجاد و برقراری این امنیت بسیار برجسته است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها و بخش ها در تامین نظم و امنیت دخیل هستند، ادامه داد: هجمه های زیادی از سوی استکبار جهانی و ایادی منطقه ای آن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت می گیرد که این هجمه ها و دسیسه ها با وحدت ، همدلی و هم افزایی میان مردم و مسوولان یکی پس از دیگری خنثی و بی اثر شده است.

وی با تاکید بر رفع مشکلات مردم در بخش ها و حوزه های مختلف و حفظ وحدت و یکدلی گفت: محدودیت ها و مشکلاتی در حوزه قضایی وجود دارد که اگر کمک ها و همکاری های سایر دستگاه ها و بخش ها نباشد به تنهایی نمی توانیم بر این معضلات غلبه نکنیم.

وی نبود زندان را یکی از مشکلات و نیازهای مهم پارس آباد دانست و گفت: در حال حاضر حدود ۶۰درصد زندانیان مشگین شهر را زندانیان پارس آباد تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: نبود زندان در این شهرستان، خانواده های زندانیان این منطقه را با مشکلاتی روبه رو کرده است.

قاصدی افزود: در سایه تلاش های کادر قضایی و اداری ، وضعیت و مدت زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در سطح استان مطلوب است و با وجود این تلاش می کنیم این وضع را به سطح مطلوبتر برسانیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه سعی و تلاش ما بر این است که خدمات قضایی در دسترس مردم باشد ادامه داد: در صورت تامین ساختمان و تجهیزات مورد نیاز، مشکلی در راه اندازی دادگاه عمومی در بخش تازه کند مغان وجود ندارد.

در این آئین “سید عبدالله طباطبایی” به عنوان رئیس دادگستری پارس آباد و “امین رنجبر” به سمت دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نیز “مجتبی جلیلی فر” به عنوان رئیس دادگاه عمومی بخش جعفرآباد مغان و “مهدوی راد” به سمت رئیس دادگستری شهرستان گرمی منصوب شدند.

در این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار شد همچنین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرماندار پارس آباد و جمعی از مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی و اعضای شورای تامین پارس آباد و نیز مسوولان قضایی شهرستان های گرمی و بیله سوار حضور داشتند.