امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 24th, 2013 9:05 | کد خبر : 1875 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

استاندار اردبیل: نقد منصفانه باعث بهبود امور می شود /مطبوعات نباید مجیزه گو باشند

استاندار اردبیل گفت : نقد اگر در چارچوب منطقی بوده و انصاف در آن رعایت شود موجب بهبود امور و پیشرفت کارها می شود. مجید خدابخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فضا و جامعه بدون نقد به خطار می رود و نقد به مثابه ابزاری برای جلوگیری از هر گونه […]

80918221-5235235

استاندار اردبیل گفت : نقد اگر در چارچوب منطقی بوده و انصاف در آن رعایت شود موجب بهبود امور و پیشرفت کارها می شود.

مجید خدابخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فضا و جامعه بدون نقد به خطار می رود و نقد به مثابه ابزاری برای جلوگیری از هر گونه خودکامی و انحراف از مسیر درست حرکتی جامعه می باشد.

وی با بیان اینکه مطبوعات و رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی مهمترین ابزار نقد سازنده در جامعه هستند ، اظهار کرد : رسانه و مطبوعات مجیزه گو مضر جامعه هستند ، کارکرد رسانه نظارت بر سلامت اجتماع است.

وی با تاکید بر اینکه اگر نقد نباشد ما به خطا می رویم گفت : مدیران و مسوولان باید نقد پذیر بوده و سعی داشته باشند این فضا را در جامعه گسترش دهند .

استاندار اردبیل تاکید کرد که هیچ کس نباید احساس استغنا کند ، همه ما نیاز به انتقاد سازنده و تذکر د اریم و اگر این فضا نباشد به بیراهه می رویم .

خدابخش بیان کرد : نباید فضا را بست ، اصلاح امور به فضای باز نیاز دارد و باید حرکت در این بستر آرام آرام و با طمانینه صورت گیرد و افراط و تفریط به زیان آن است.

به گفته او ، رفتارهای تند نفس اصلاح را می گیرد ، اصلاح امور به فضای آرامش نیاز دارد و اعتدال کلیدی است که با آن می توان مسیر اصلاح را بدرستی گشوده و پیمود.

وی مدیریت پاسخگو را نیاز امروز نظام سیاسی و اداری کشور ذکر کرده و گفت : باید با مردم صادق باشیم ، صداقت موجب حمایت و همراهی و اعتماد مردمی می شود .

استاندار مسیر حرکت نظام سیاسی در استان اردبیل را بر همین اساس ذکر کرده و گفت : در فضای جدید ما گوش شنوا برای شنیدن سخنان همه داریم و از آن برای پیشرفت امور استفاده خواهیم کرد .

وی نیاز استان اردبیل در زمان فعلی را جلب سرمایه گذاران ذکر کرده و گفت : برای این منظور نیاز به جلب اعتماد سرمایه گذاران و حمایت از آنهاست .

خدابخش نقش رسانه و مطبوعات در این مسیر را مهم توصیف و بر همکاری و همراهی آنها در این زمینه تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظرات