امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 9th, 2013 5:02 | کد خبر : 513 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

استاندار: اردبیل از امن ترین استان های کشور است

 استاندار اردبیل با بیان اینکه این استان حدود 380کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد، گفت: امنیت در تمام مرزهای استان برقرار است و اردبیل از امن ترین استان های کشور محسوب می شود. به گزارش مغانه، اکبر نیکزاد امروز دوشنبه در مراسم جشن فارغ التحصیلی و دانش آموختگی دانشجویان رسته مرزبانی و دریابانی دانشگاه […]

IMG_7556

 استاندار اردبیل با بیان اینکه این استان حدود 380کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد، گفت: امنیت در تمام مرزهای استان برقرار است و اردبیل از امن ترین استان های کشور محسوب می شود.

به گزارش مغانه، اکبر نیکزاد امروز دوشنبه در مراسم جشن فارغ التحصیلی و دانش آموختگی دانشجویان رسته مرزبانی و دریابانی دانشگاه علوم انتظامی امین  که در پادگان شهید مدنی اصلاندوز برگزار شد، افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران، خون شهدا، تلاش نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی و بسیج، هیچ مشکلی از نظر امنیت در کشور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی جزو امن ترین کشورهای دنیا است، ادامه داد: با فعالیت شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی و مرزبانی تهدیدها و توطئه های دشمنان ناکارآمد بوده است.

وی با بیان اینکه مرزبانان و نیروهای نظامی و انتظامی در تامین آرامش و امنیت شهروندان سهم ویژه ای دارند، بیان کرد: مردم ما به داشتن چنین نیروی مقتدر و توانمند و فداکار مباهات می کنند.

وی، با اعلام اینکه امنیت نعمت بزرگی است و لازم است قدر آن را بدانیم، اظهار کرد: باید برای صیانت از استقلال و امنیت کشور و حراست و پاسداری از مرزهای ایران اسلامی اهتمام جدی داشته باشیم.

 

نظرات