امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 13th, 2014 11:47 | کد خبر : 5154 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

از فرصت‌‌طلبی «برومند» از تریبون تا سرمایه‌گذاری «زنوزی» در پارس‌آباد

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل، نمایندگان پارس آباد و مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی و محلی، کلنگ احداث مجتمع بزرگ فولاد سبلان مشگین‌شهر به زمین زده شد.

مراسم کلنگ‌زنی مجتمع بزرگ نورد فولاد دارای حاشیه‌های جالبی بود که از نظر خوانندگان می‌گذرد:

*علی‌رغم اعلام قبلی و دعوت حضار این مراسم با 45 دقیقه تاخیر شروع شد.

*حضور دختران پنج ساله با لباس محلی و خوش‌‌آمد‌گویی آنان با یک شعر به نماینده ولی فقیه در استان در نوع خود جالب توجه بود.

13930323000032_PhotoL

*امام جمعه اردبیل گل اهدایی این دختران لباس محلی‌پوش را بعد از دریافت به آقای زنوزی اهدا کرد.

* یکی از نکات جالب توجه این مراسم قربانی کردن دو گاو غول‌پیکر بود به طوریکه برخی‌ها می‌گفتند پروژه بزرگ باید قربانی بزرگی هم داشته باشد.

* نظم خاصی در این جلسه حاکم بود به طوریکه تعدادی از کارکنان شرکت «دریک» با لباسی منظم از میهمانان استقبال می‌کردند.

13930323000036_PhotoL

*وزش باد شدید موجب شده بود حضار با مشکلاتی رو‌به‌رو شوند به طوریکه بارها داربست‌های حاوی پیام‌های خوش‌آمد بر اثر وزش باد شدید از جا کنده‌ شده و روی ماشین‌های پارک شده افتاد.

13930323000038_PhotoL

* در ابتدای مراسم فرماندار مشگین‌شهر و نماینده این شهرستان برای دقایقی به طور خصوصی با یکدیگر صحبت کردند.

13930323000035_PhotoL

*استاندار اردبیل در حین سخنرانی خود گفت: دعا می‌کردیم امروز هوا طوفانی نباشد اما متاسفانه این وزش باد شدید همه را با مشکل رو‌به‌رو کرد .

*در این مراسم رسانه‌های مختلف استان اردبیل حضور داشتند اما جایگاه مخصوص و ویژه‌ای برای این خبرنگاران در نظر گرفته نشده بود و خبرنگاران در بین مردم و جایگاه‌های تعیین شده اقدام به تهیه گزارش می‌کردند.

*امام جمعه اردبیل با دستانی بانداژ شده در مراسم افتتاح حضور پیدا کرده بود و همین موضوع سبب شد که برومند نماینده پارس‌آباد برای دقایقی در مورد این موضوع با امام جمعه اردبیل هم صحبت شوند.

13930323000034_PhotoL

*مجری برنامه معاون فرماندار شهرستان مشگین‌شهر انتخاب شده بود.

* مجری برنامه در حین اجرای برنامه گفت: آقای اسدی نماینده مشگین‌شهر دقایقی از زمان خود را برای سخنرانی آقای برومند نماینده پارس‌آباد اختصاص داده‌اند.

* برومند در حین سخنرانی خود از تریبون خود استفاده کرده و گفت: آقای زنوزی امیدوارم به منطقه پارس‌آباد نیز نگاه ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری داشته باشید که همین سخن موجبات خنده حضار را فراهم کرد.

منبع:فارس

*عده‌ای از میهمانان برای صرف شام به مجتمع آب‌درمانی وله‌زیر حرکت کردند.

اخبار مرتبط

نظرات