- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

از رونمایی مدرک کارشناسی صمد نوری عضو شورای اسلامی شهر پارس آباد تا افشاگری در خصوص پروژه تخریب

به گزارش مغانه آنلاین؛ عضو شورای اسلامی شهر پارس آباد در پاسخ به عاملان تخریب وی در محافل عمومی و فضای مجازی گفت : قضایا و حواشی در خصوص جعل بودن مدرک کارشناسی اینجانب کذب محض است و عده ای نیز با سیاه نمایی و دامن زدن به این مسئله سعی داشتند با احساسات مردم بازی کنند.

وی مهمترین مشکل صدور مدرک تحصیلی خود را مشکل مالی عنوان کرد و گفت: به دلیل مشکلات مالی نتوانسته بودم مدرک خود را از واحد مربوطه اخذ نماییم فلذا با مساعدت یکی از بانکهای عامل شهرستان با اخذ وام در نهایت بعد از تسویه حساب مدرک خود را اخذ نمودم.


او افزود: رای پاک مردم را پاک نگه داشته ام و عده ای افراد سود جو و منفعت طلب که نتوانستند نقطه ضعفی از اینجانب در طول دوران شورای اسلامی شهر پیدا کنند به این موضوع دامن میزدند که جای تاسف دارد.

وی همچنان با کنایه به برخی افراد گفت: آن دسته از افرادی که بیشتر از من در جهت شفاف سازی این موضوع در پشت درهای بسته نهادهای امنیتی و نظارتی منتظر نتیجه بودند نیز عرض سلام و خسته نباشید می گویم.

وی در خصوص شکایت به مراجعه ذیصلاح جهت پیگیری افراد و مسببان این مسئله نیز تصریح کرد: شکایت خود را به درگاه خدا می برم و قضاوت موضوع فوق را به مردم واگذار می کنم تا مردم غیور و انقلابی شهر پارس اباد موضوع مدرک را بررسی نمایند.

عضو شورای اسلامی شهر پارس اباد با اشاره به مسئله مدرک تحصیلی خود اظهارکرد: مدرک کاردانی و کارشناسی را در دانشگاه ازاد اسلامی واحد گرمی از طریق شرکت در آزمون سراسری به اتمام رسانده ام و با تطبیق دروس مدرک کاردانی خود در زمان کارشناسی در کمترین مهلت زمانی موفق به اخذ مدرک کارشناسی خود شده ام.

صمد نوری مردم را ولی نعمت خود خواند و بیان داشت: قدر دان محبت مردم و شاکر لطف خداوند در همه مراحل زندگی خود هستم، هیچ وقت محبت این مردم مظلوم را از یاد نبرده و با خدای خود عهد بسته ام که برای رفع مشکل مردم گامی مثبت خواهم برداشت.

او با اشاره به ۳۵ سال سابقه و فعالیت خود در جامعه اظهار کرد: بیشترین طول عمرم را برای مردم و ورزش منطقه طرف نموده ام که نتیجه مثبت آن امروز در جامعه شکوفا شده است.

صمد نوری با تشکر از حضور گسترده مردم در استقبال از تشییع و تدفین شهید گمنام دانشگاه ازاد اسلامی پارس اباد نیز افزود: از مردم شریف شهرستان که با حضور پرشور خود در مراسم ایام فاطمیه ، نمایشگاه یاس کبود و استقبال بینظیری که از تشییع و تدفین شهید گمنام را رقم زدند تقدیر و تشکر میکنم.

وی در پایان این نشست خبری با تشکر از فرماندار، نهادها و ارگانهای امنیتی و نظارتی و تمامی مردم شریف و شهیدپرور شهر که تا روشن شدن موضوع مدرک، وی را دلگرمی داده و حامی بوده اند تقدیر و تشکر کرد. / ارس رسا