امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 24th, 2014 4:18 | کد خبر : 3088 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اروجعلی محمدی، مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان شد

“اروجعلی محمدی”، برای دومین بار مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان شد. به گزارش روز دوشنبه مغانه، مراسم معارفه ی محمدی، فردا سه شنبه راس ساعت 15در محل سالن اجتماعات این شرکت با حضور مسوولان استانی و محلی و خبرنگاران رسانه های گروهی برگزار می شود. وی، پیشتر در سال 83 و در […]

“اروجعلی محمدی”، برای دومین بار مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان شد.

به گزارش روز دوشنبه مغانه، مراسم معارفه ی محمدی، فردا سه شنبه راس ساعت 15در محل سالن اجتماعات این شرکت با حضور مسوولان استانی و محلی و خبرنگاران رسانه های گروهی برگزار می شود.

وی، پیشتر در سال 83 و در زمان دولت اصلاحات نیز به عنوان مدیرعامل در کشت و صنعت مغان خدمت کرده است.

بر اساس این گزارش، عضویت در هیات مدیره منطقه ازاد ارس، فرمانداری خلخال و تبریز، رییس ستاد انتخاباتی دکتر معیین، عضویت در ستاد دکتر روحانی از دیگر سوابق این فعال سیاسی است.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با داشتن اراضی وسیع‌ کشاورزی ، دو هزار و ۶۰۰هکتار باغات میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه قند ، کارخانه لبنیات ، کارخانه فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت های منحصر بفرد کشور محسوب می شود.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

شب عالی بخیر،ازکارگران فصلی گاوداری کشت وصنعت مغان با۱۰ سال سابغه خدمت ایا روزی می رسد که ما هم تبدیل وضیعت شده و ماهم با دلگرمی بیشتر به پیشرفت و افزایش تولید کمک کنیم