امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 8th, 2014 9:42 | کد خبر : 4942 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

احمد دهقانی، مدیر آموزش و پرورش پارس آبادمغان شد

طی مراسمی احمد دهقانی، به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش منطقه پارس آباد معرفی شد.

IMG_0075

به گزارش مغانه، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش پارس آباد، با اشاره به نقش و مسوولیت سنگین دستگاه آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان و تربیت نیروی انسانی کارآمد، گفت: باید نگاه به آموزش و پرورش به جای نگاه هزینه ای و مصرفی، یک نگاه سرمایه ای باشد، چراکه این نهاد سنگ بنای توسعه کشور در حوزه های مختلف است.

طوس احمدی حصار، به موفقیت آموزش و پرورش پارس آباد در شاخص ها و زمینه های گوناگون، اشاره و بیان کرد: این توفیق در سایه همکاری و هماهنگی بین دستگاه ها و خدمات و تلاش های مضاعف کلیه معلمان و دبیران و همکاران حاصل شده است.

وی، پارس آباد را قطب علمی استان دانست و ابراز امیدواری کرد در دوره مدیریت جدید اموزش و پرورش این شهرستان شاهد رشد و شکوفایی این منطقه در حوزه های مختلف باشیم.

وی، از دستگاه ها و نهادهای این شهرستان و کلیه معلمان، کارکنان و پرسنل آموزش و پرورش منطقه خواست، مدیر جدید را در اجرای برنامه ها و سیاست های نظام وتعلیم و تربیت یاری کنند.

در این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خدمات حدود 5ساله علی حبیب پور مدیر قبلی آموزش و پرورش پارس آباد قدردانی و احمد دهقانی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

رحمت

آقای حبیب پور این مراسم را به ستاد تبلیغاتی حبیب برومند تبدیل کرد. بنده و تعدادی از دوستان که مخالف و منتقد برومند هستیم مترصد این بودیم که حبیب پور از نقاط ضعف نماینده بگوید و علیه وی سخنرانی کند ولی او در این فرصت به ترمیم و بازسازی چهره حبیب برومند نزد افکار عمومی پرداخت و تا می توانست از برنامه ها و عملکرد او دفاع کرد و با سخنان خود ثابت کرد که طرفدار آتشین و پروپاقرص نماینده فعلی مردم پارس اباد و بیله سوار است.

ناشناس

من هم با شما موافقم. حبیب پور در این مراسم تمام توفیقات و افتخارات آموزش و پرورش پارس آباد و اجرای پروژه ها را به پای حبیب برومند نوشت و این درحالی ست که اغلب فرهنگیان برومند را مسبب برکناری او می دانند.

فرهنگی

همکار محترم جناب آقای احمد دهقانی
انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد مغان که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن برادر گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است از صمیم قلب تبریک عرض می کنم. توفیقات روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان آرزو مینمایم.