امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 15th, 2013 10:46 | کد خبر : 671 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

احمد داداشی شهردار جدید پارس آباد مغان شد

رئیس شورای شهر پارس آباد گفت: احمد داداشی با کسب اکثریت آرای اعضای این شورا به عنوان شهردار جدید شهر مرزی پارس آباد انتخاب شد. مطلب محبي يكشنبه شب به خبرنگار مغانه، گفت: شوراي شهر پارس آباد در جلسه رسمي خود كه با حضور تمام ۹عضو اصلي برگزار شد با شش راي، موافقت خود را […]

IMG_7793

رئیس شورای شهر پارس آباد گفت: احمد داداشی با کسب اکثریت آرای اعضای این شورا به عنوان شهردار جدید شهر مرزی پارس آباد انتخاب شد.

مطلب محبي يكشنبه شب به خبرنگار مغانه، گفت: شوراي شهر پارس آباد در جلسه رسمي خود كه با حضور تمام ۹عضو اصلي برگزار شد با شش راي، موافقت خود را با انتخاب داداشي به عنوان شهردار اعلام كرد.
وي، با بيان اينكه پارس آباد ظرفيت ها و قابليت هاي زيادي براي تبديل شدن به يك شهر زیبا و توسعه يافته دارد، اظهار داشت: اعضاي شورا با حفظ وحدت و همدلي و فارغ از باندبازي و منافع شخصي و گروهي، در راستاي عمران و آباداني و پيشرفت هرچه بيشتر اين شهر تلاش خواهند كرد.
وي، از شهردار خواست با تعامل با اعضاي شورا، تدوين برنامه ها و طرح هاي كارشناسي شده، استفاده از ديدگاه ها و نظرات نخبگان، كارشناسان مجرب و متعهد، همت و تلاش مضاعف و نيز با بكار گيري و بسيج امكانات و حركت در مسير قانون، در زيباسازي شهر و خدمات رساني مطلوب به مردم بكوشد.
محبي، اضافه كرد: شوراي اسلامي شهر نيز قطعاً از طرح و كارهايي كه در چارچوب قانون و در جهت حفظ منافع و مصالح عمومي و توسعه شهرمان باشد حمايت و شهردار را در اين راه ياري خواهد كرد.
وي، با بيان اينكه اين شورا هنوز در ابتداي راه قرار دارد، بيان كرد: شوراي اسلامي شهر پارس آباد همواره از ديدگاه ها و نظرات فرهيختگان و مسوولان منطقه به خصوص توصيه ها و ارشادات امام جمعه محبوب و انديشمند شهر بهره مند خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما، شهردار جديد پارس آباد، ۳۳ساله و داراي مدرك تحصيلي فوق ليسانس عمران است كه از حدود يكسال پيش به عنوان كارشناس ارشد نقشه برداري در اداره منابع طبيعي و آبخيزداري خدمت مي كند.
وي، قبل از آن نيز به مدت سه سال در پست نماينده اداره كل نوسازي و تجهيز مدارس استان اردبيل در اين شهرستان فعاليت كرده كه در اين مدت تعداد زيادي پروژه آموزشي اجرا كرده است.

اخبار مرتبط

نظرات