- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

آموزش و پرورش پارس آباد در 34شاخص، مقام کشوری و استانی کسب کرد

068

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: طبق نتایج ارزیابی های به عمل آمده، آموزش و پرورش این منطقه در سال تحصیلی 92-91توانست در 34 شاخص تعریف شده، مقام برتر کشوری و یا استانی کسب کند.

046

به گزارش مغانه، علی حبیب پور در همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز و اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان، افزود: از این تعداد رتبه، هشت عنوان کشوری است و 26مقام اول و یا برتر در بین مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اردبیل کسب شده است.

035

او، به نقش خیرین مدرسه ساز در توسعه و تجهیز مدارس و رفع کمبود فضای فیزیکی، اشاره و بیان کرد: در حال حاضر چندین پروژه مهم آموزشی با 20میلیارد ریال سرمایه گذاری از محل اعتبارات خیرین مدرسه ساز در این شهرستان در دست اجراست.

حبیب پور، اضافه کرد: علاوه بر نیکوکاران منطقه، خیرین مدرسه ساز از مناطق مختلف کشور و حتی ایرانیان مقیم خارج، در ساخت و ساز مدرسه در این شهرستان مرزی مشارکت دارند.

029

وی، مجمع خیرین مدرسه ساز پارس آباد را از فعال ترین و موفق ترین مجمع در سطح کشور اعلام کرد و گفت: از زمان شروع فعالیت این مجمع در پارس آباد، تا کنون میلیاردها ریال مشارکت مردمی جذب و صرف مدرسه سازی و تجهیز واحدهای آموزشی منطقه شده است.

013

او، به نقش موثر شورای آموزش و پرورش در تحقق اهداف و برنامه های نظام تعلیم و تربیت اشاره و اظهار کرد: شورا امر مقدس و پرمعنایی است و دین اسلام به شور و مشورت ارزش و اهمیت خاصی قائل است.

وی، با اعلام اینکه شورا در پیشبرد امور فردی و اجتماعی در جنبه های گوناگون نقش به سزایی دارد، افزود: طبق فرمایش امام علی (ع)، هرکس از شورا و مشورت فاصله بگیرد و خود رای باشد، هلاک شود.

013

معاون فرماندار پارس آباد نیز با بیان اینکه، مصوبات شورای آموزش و پرورش، عصاره تصمیمات عقلایی یک جمع است افزود: این شورا رسالت بزرگی در جهت رشد و تعالی آموزش و پرورش دارد.

006

احد احدزاده، با اشاره به موفقیت ها و افتخارات آموزش و پرورش پارس آباد، ادامه داد: هم اکنون توانمندترین افراد در بدنه آموزش و پرورش این شهرستان فعالیت می کنند و بدون شک این توفیقات در سایه همت و تلاش مضاعف مجموعه فرهنگیان منطقه به دست آمده است.

به گزارش مغانه، در این آیین با اهدای لوح و هدیه ای از اعضای شورای آموزش و پرورش پارس آباد و تعدادی از خیرین مدرسه ساز منطقه تقدیر شد.

در این همایش همچنین  “اسدالله فولادی” خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و سردبیر نشریه استانی مغانه و “محسن آزادی” خبرنگار صداوسیما در پارس آباد به لحاظ انعکاس به موقع و پوشش مناسب اخبار و برنامه های آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه، تجلیل شدند.