- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

آغاز مسابقه کتابخوانی «نقشه ی نقش بر آب» در پارس آبادمغان

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام امین پورمحمد با اشاره به نحوه شرکت در این مسابقه اظهار داشت: علاقه مندان میتوانند برای دریافت سوالات مسابقه به کتابخانه های عمومی شهرستان، بخش های اصلاندوز و تازه کند مراجعه کنند و منبع مسابقه کتابخوانی کتاب «نقشه ی نقش بر آب » تالیف: سید علی خامنه ای را از کتابخانه های عمومی به امانت گرفته یا فایل pdf کتاب را از نشانی های زیر دانلود نموده و با مطالعه در مسابقه شرکت نمایند.

وی در خصوص نحوه پاسخ و ارسال سوالات مسابقه گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه، باید جواب سوالات را به صورت پشت سرهم به شماره ۳۰۰۰۵۷۳۸۹۱۳۲۸۶ با ذکر نام و نام خانوادگی ارسال کنند. (به عنوان مثال: ۱۲۳۲۱۲۱ نام و نام خانوادگی) یا پاسخنامه را به یکی از کتابخانه های عمومی شهرستان تحویل دهند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی پارس آباد افزود: این مسابقه به همت اداره کتابخانه های عمومی و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد به مناسبت ۸ دی (روز شهرستان) و ۹ دی روز بصیرت برگزار می شود.

پورمحمد آخرین مهلت شرکت در مسابقه را ۲۳دی ماه جاری اعلام و خاطرنشان کرد: به ۸ از شرکت کنندگان در این رقابت که به ۸ سوال پاسخ صحیح داده باشند جوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

دریافت فایل pdf کتاب

علاقمندان همچنین می توانند جهت دانلود فایل pdf کتاب به آدرس های زیر مراجعه نمایند:

پایگاه خبری آران مغان aranmoghan.ir

پایگاه خبری آوای مغانavayemoghan.ir

مغانه آنلاین moghanehanlain.ir

ارس تبار arastabar.ir

وبلاگ کتابخانه عمومی شهید رجایی rajaei83.blogfa.com

 

نتایج و نحوه اعطای جوایز این مسابقه متعاقبا در ۳۰ دیماه ۹۵ در پایگاه های خبری آران مغان، آوای مغان، مغانه، ارس تبار و وبلاگ کتابخانه شهید رجائی اعلام خواهد شد.