امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 4th, 2016 8:45 | کد خبر : 15891 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آغاز طرح ضربتی جمع آوری تابلوهای غیر مجاز در پارس آباد+تصاویر

شهردار پارس آباد از شروع طرح ضربتی جمع آوری تابلوها و بنرهای غیر مجاز و بدون مجوز از سطح این شهر خبر داد.

به گزارش مغانه به نقل از روابط عمومی شهرداری پارس آباد، خیراله سربلند افزود: با تلاش واحد روابط عمومی و ماموران اجرایی سد معبر، تابلوهای غیر مجاز در سطح شهر شناسایی و پس از صدور اخطار ، از سطح پیاده روها و معابر شهر جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطر آفرینی و همچنین پیشگیری از اخلال در سیمای شهری اجرا می شود .

سربلند گفت: حفظ و افزایش بهداشت روان شهروندان، زیباسازی و پیشگیری از اخلال در سیمای شهری ضرورتی اجتناب ناپذیر است و جلوگیری از نصب تابلوهای غیر مجاز و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی نقش موثری در نمای مناسب شهری ایفا می کند.

وی ادامه داد: این اقدام در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار داریم مردم عزیز ضمن عدم نصب تابلو های تبلیغاتی غیر مجاز، در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

سربلند در خصوص ضوابط نصب تابلوهای مجاز در سطح شهر تصریح کرد: کلیه واحدها صرفا مجاز به نصب تنها یک تابلوی شناسایی هستند بر این اساس در صورت مشاهده هرگونه تابلویی که باعث برهم زدن سیمای شهر شود طبق بند ۲۷ ماده ۵۵ قانونی شهرداری ها با متخلفین رفتار خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح جمع آوری تابلوهای غیر مجاز و سد معبر بصورت مداوم در شهر اجرا خواهد شد و ضمن برخورد با متخلفان حقوق شهروندان را حفظ خواهیم کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با مشارکت بیش از پیش شهروندان و با تلاش مضاعف مجموعه و پرسنل شهرداری شاهد عمران و آبادانی و زیبایی هر چه بیشتر شهر باشیم.

DSC01282 DSC01292 DSC01304 DSC01315 DSC01353

اخبار مرتبط

نظرات