- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

آشنایی با ناصر یزدانی، مربی باانگیزه دوومیدانی در پارس آباد

4

ناصر یزدانی متولد 1365 در پارس آبادمغان است او به مدت چهار سال به صورت حرفه ای در ماده پرتاب وزنه کار کرد و در این مدت با شرکت در رقابت های استانی و منطقه ای همیشه جزو شش نفر اول ایران بود.

 او به دلیل کمبود مربی در منطقه خود به این فکر افتاد تا به آموزش کودکان و نوجونان مشغول شود و پس از گذشت اندک زمانی احساس کرد که در این حرفه موفق تر خواهد بود. یزدانی با شرکت در کلاس های مربیگری درجه 3توانست مدرک این سطح را کسب کند.

از آن زمان پنج سال می گذرد او هم اینک در شهرستان پارس آباد با عشق به علاقه مندان به دوومیدانی، اموزش های مقدماتی را فرا می دهد.

یزدانی که هم اکنون هدایت “محمود منصوری” پدیده دو ومیدانی ایران در ماده ث پرتاب دیسک و چند نوجوان دیگر را بر عهده دارد، در خصوص فعالیت خود می گوید: در عرض پنج سال گذشته تنها با عشق و علاقه خود ورزشکاران را آماده حضور در رقابت ها کردم و ثبت رکوردهای خوب توسط ۀتلت خستگی را از تنم خارج می کند.

او می گوید: پارس آبادمغان می تواندقطب پرتاب های شمالغرب ایران باشد چرا که در این منطقه استعدادهای زیادی مثل محمود منصوری و بهنام شیری وجود دارد که می توانند پرچم ایران را در مسابقات برون مرزی به اهتزاز در بیاورند.

این مربی در ادامه خاطرنشان می کند: اگر فدراسیون به منصوری توجه ویژه ای کند و برنامه بلند مدتی برای او در نظر بگیرد این ورزشکار می تواند در المپیک نوجوانان سال آینده جزو سه نفر برتر باشد و در سال 2020در المپیک بزرگسالان پرچم ایران را به اهتزاز دربیاورد.

بهنام شیری نفر سوم مسابقات جوانان آسیا در سریلانکا و فینالیست مسابقات جهانی جوانان در بارسلون، ابوالفضل میرزازاده (رده نوجوانان) مقام دومی کشور در رشته های پرتاب دیسک و پرتاب وزنه، بهزاد خاکی (رده نوجوانان) مقام سوم کشوری در پرتاب دیسک، سینا محمدی (رده نونهالان) مقام سومی کشور در پرتاب وزنه، قهرمان رشتبر(رده نوجوانان) مقام اولی دانش آموزان کشور در پرتاب نیزه، بهروز صلابت (رده نوجوانان) مقام اولی دانش آموزان کشور در پرتاب نیزه، شهریار شیری زاده (رده نوجوانان) مقام اولی دانش آموزان کشور در پرتاب دیسک، سعید شیری (رده نوجوانان) مقام اول دانش آموزان کشور در پرتاب دیسک، رضا جعفرزاده (رده نوجوانان) مقام سوم کشوری در رشته 400متر ، ابراهیم احمدزاده(رده نوجوانان) رتبه اول کشوری در رشته 100متر از دیگر شاگردان این مربی جوان و خوش آتیه هستند.

یزدانی با قدردانی از حمایت های مالی “زکی اله بابایی” مدیر عامل کارخانه پروسس بذر درستکار مغان از “محمود منصوری” ورزشکار آینده دار ایران ، می گوید: مشکلات مالی از موانع جدی و اساسی پیشرفت در این مسیر است و حمایت های مالی افراد و شرکت های خّیر و توجه نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شورای شهر و دیگر دستگاه های دولتی می تواند به بهبود وضعیت و شکوفایی استعدادها در دوومیدانی کمک کند.