- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

آتش سوزی ۲۰ میلیارد ریال به کشاورزان گندم کار بیله سوار خسارت زد

به گزارش مغانه به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، آرام حلیم روز دوشنبه در بازدید از این اراضی افزود: در دو روز گذشته حدود ۳۵۰ هکتار از اراضی گندم دیم حوالی روستاهای قره دره و خلیفه لو از توابع بخش جعفرآباد در اثر آتش سوزی از بین رفت.

وی گفت: با توجه به وزش باد شدید و هدایت شعله های آتش به مزارع دیگر برای مهار آتش علاوه بر چهار دستگاه خودروی آتش نشانی جعفرآباد و بیله سوار از نیروهای امدادی شهرهای همجوار پارس آباد و اصلاندوز مغان نیز کمک گرفته و حریق مهار شد.

او گندم و جو را مهم ترین تولیدات کشاورزان این منطقه ذکر کرد و اظهار کرد: شوراهای اسلامی و دهیاری ها برای مقابله اولیه با آتش سوزی های احتمالی باید از ابزار و ادوات موجود در روستاها استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به حساسیت منطقه علاوه بر استفاده از گاو آهن به عنوان آتش ‎بر در نقاط مختلف مزارع گندم این شهرستان ماشین‎ های آتش‎ نشانی مستقر شده تا در صورت بروز حریق وارد عمل شوند.

او اظهار کرد: علت آتش سوزی در گندم زارهای منطقه در دست بررسی است.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "آتش سوزی ۲۰ میلیارد ریال به کشاورزان گندم کار بیله سوار خسارت زد"

#1 Comment By درد دل یک شهروند On 2015/06/15 @ 8:23 ق.ظ

مدیریت بحران شهرستان بیله سوار کجا ست بنظر اینها بحران زمانی است که حوادث طبیعی از جمله زلزله و سیل راه بیفتد نه جناب آقای حلیم بی سواد تمام غرامت زارعان را باید از تو و جهاد کشاورزی بگیرند اسمتون را مدیر گذاشتی باید پاسخگوی تمام مسائل شهرستان باشی بنظرم باید استعفا بدهید آیا تابحال ۲ میلیارد تومان به این شهرستان منفعت رساندید . تو را خدا اسمتون را مدیر نگذارید . شما بیشتر شبیه به خرابکارها هستید تا مدیر .