- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

۸۹دستگاه وسیله نقلیه متخلف در پارس آباد توقیف شد

سرهنگ حسین بهمنی روز چهارشنبه به خبرنگار مغانه آنلاین گفت: این تعداد وسیله نقلیه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ترافیکی ، برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر و خودروهای متخلف توقیف و به توقفگاه منتقل شده است.

وی مدت اجرای این طرح را شش روز اعلام و بیان کرد: در این راستا همچنین یک هزار و ۱۱۰برگ جریمه توسط ماموران راهنمایی و رانندگی منطقه صادر شده است.

وی همچنین از کشف چهار فقره سرقت و دستگیری شش نفر سارق در این ارتباط خبر داد و گفت: همچنین ماموران نیروی انتظامی شهرستان، در مدت اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفق به دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر و چهار نفر کلاهبردار شدند.

وی همچنین کشف و ضبط ۱۷۰قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، جلب ۱۰نفر متهم و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را از دیگر اقدامات و دستاوردهای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارس آباد برشمرد.

بهمنی ، رضایت مردم و مسوولان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را نشانگر موفقیت پلیس در اجرای این طرح عنوان کرد و از عموم مردم خواست برای جلوگیری از وقوع ناهنجاری در جامعه در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیر مجاز و موارد مشکوک و اعمال مجرمانه ، موارد را بدون فوت وقت ازطریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت برخورد قانونی با متخلفان و هنجارشکنان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پلیس شهرستان در جهت برقراری نظم و امنیت مطلوب و برخورد با متخلفان و مجرمان، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست، انتقاد ها، پیشنهادها یا تقدیر از عملکرد پلیس را نیز با دفتر نظارت همگانی پلیس ۱۹۷ اعلام کنند.