- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

۸زندانی جرایم غیر عمد پارس آباد مغان آزاد شدند

به گزارش مغانه، ناصر نصیری امروز سه شنبه در جلسه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان پارس آباد با بیان اینکه این انجمن از یک ماه پیش فعالیت خود را در یان شهرستان شروع کرده است، گفت: در این مدت کوتاه، گام های بزرگی در راستای حمایت از محکومان مالی غیر کلاهبرداری و خانواده زندانیان در این شهرستان برداشته شده است.

وی افزود: خیرین و افراد نیکوکار منطقه در این مدت ۳۰۰میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به انجمن حمایت زندانیان کمک کرده اند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، باهدف آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و رفع مشکلات و نیازهای خانواده زندانیان، تعدادی از خیرین شهرستان متعهد شده اند ظرف یک سال ۸۱۰میلیون ریال کمک کنند.

وی ضمن قدردانی از عمل خداپسندانه خیرین، افزود: خانواده زندانیان در دوره زندانی شدن سرپرست خانواده با چالش های اقتصادی و اجتماعی زیادی روبه رو می شوند.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد یک ماهه انجمن گفت: مردم خیر و نیکوکار این شهرستان همیشه در انجام کارهای خیر و و خداپسندانه پیش قدم هستند.

علی حبیب پور با تشکر و قدردانی از حمایت های دستگاه های اجرایی به خصوص فرماندار، افزود: با حمایت های مسوولان و خیرین، شاهد رفع مشکلات زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده های نیازمندو آزادی تعداد دیگری از زندانیان خواهیم بود.

SONY DSC SONY DSC