امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 23rd, 2015 7:18 | کد خبر : 10608 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۷۵مدرسه در پارس آباد مغان نیاز به تعمیر اساسی دارد

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: از مجموع مدارس موجود این شهرستان ۷۵باب به علت قدیمی و فرسوده بودن نیاز ضروری به تعمیر و بازسازی و تجهیز دارد.

به گزارش مغانه، احمد دهقانی روز پنجشنبه در بازدید اعضای مجمع خیرین مدرسه پارس آباد از طرح های آموزشی نیمه تمام منطقه، افزود: آموزش و پرورش پارس آباد ۱۲پروژه نیمه تمام و در حال اجرا دارد که برای تکمیل آنها و تعمیر، مرمت و تجهیز ۷۵باب مدرسه فرسوده، دست کم ۴۰میلیارد ریال اعتبار لازم است.

وی با بیان اینکه پارس آباد مغان از نظر جمعیت دانش آموزی رتبه دوم استانی را داراست، اظهار کرد: کمبود مدرسه و کلاس درس از مشکلات اساسی آموزش و پرورش این شهرستان مرزی است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه پارس آبادمغان نیز گفت: در حال حاضر دو پروژه آموزشی با مشارکت خیرین مدرسه ساز و دو مدرسه نیز با هزینه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این شهرستان در دست اجراست.

کریم صادقی از تکمیل و افتتاح این پروژه ها تا مهرماه سال جاری خبر داد و افزود: خیرین مدرسه ساز نقش بسیار مهمی در رفع کمبود فضای فیزیکی و تجهیزات آموزشی مدارس دارند.

به گفته وی هم اکنون ۸۰۰خیّر در مجمع خیرین مدرسه ساز پارس آباد عضو هستند که اکثر آنان را قشر فرهنگی تشکیل می دهد.

وی از برگزاری هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز پارس آباد در پانزدهم اردیبهشت ماه جاری خبر داد و از نیکوکاران و افراد متمکن منطقه خواست با کمک های خود در امر خداپسندانه مدرسه سازی مشارکت داشته باشند.

gpic440_3 gpic440_4 gpic440_9

اخبار مرتبط

نظرات