امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 5th, 2016 9:20 | کد خبر : 15903 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۷عضو هیات اجرایی انتخابات پارس آباد و بیله سوار استعفا دادند/ ترکیب هیات اجرایی برای دومین بار دستخوش تغییر شد

دیشب در واپسین ساعات مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس، هفت نفر از هشت عضو اصلی هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار مجبور به استعفا شدند.

به گزارش مغانه، گفته می شود اصرار فرماندار پارس آباد برای تائید برخی کاندیداهای خاص علت استعفای دسته جمعی اعضای هیات اجرایی بوده است.

تلاش خبرنگار مغانه برای تماس و گفت گو با فرماندار پارس آباد به منظور آگاهی از انگیزه استعفادهندگان و کسب اطلاعات بیشتر بی نتیجه ماند.

پیشتر در چهارم دی ماه جاری نیز سه نفر از اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پارس آباد و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار به علت برخی فشارهای سیاسی از سمت خود کناره گیری کردند.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

کاره سختیه مگه؟گزارش بدید اگه کسی یا مسئولی تخلف کرد اون کاندیدا که باید صلاحیت میگرفت و اونی که رد صلاحیت باید میشد کیا هستند؟چرا باید؟شهر به این کوچیکی این تخلف صورت میگیره حالا ببین اون شهرهای بزرگ چکارا میکنند

آفرین بر غیور مردان

دس مریزاد . شما حق الناس را خوب اداء کرده اید. فرماندار اومده تا عملیات و ماموریتش رو انجام بده و بعد بره. ولی آفرین بر شما که نگذاشتند که پارساباد را منطقه عوام نشین فرض کنند و به مسئولین استانی خوب فهماندید که پارس آباد و پارس آبادی زیر بار حرف زور نمیرود

ناشناس

استعفا هم بدن همه کار خودشون رو کردن هیچ فایده ای نداره

زارعی خ

با سلام کسانی که پوز میدادند و خود را به دولت میچسباندند و میگفتند که اصلاح طلبان چنان میکنند و چنان میکنند خوب بیان جواب بدهند بنده به آن دوست عزیز عرض میکنم انشاالله در انتخابات پیش رو ریشه منفعت طلبان را با دستان خودمان خواهیم کند حال هرچه قدر دوست دارند به جان هم بیفتند

شهروند

هنوز انتخابات شروع نشده، دوبار ترکیب معتمدین هیأت اجرایی عوض شده، واقعاً چه خبره؟؟؟؟؟ یعنی افراد مورد نظر دولتمردان حتماً باید تأیید بشه حتی به قیمت به زیر سئوال رفتن اعتماد عمومی و سلامت انتخابات؟ هرچند در استعلام های مراجع چهارگانه مواردی داشته باشند؟ یکی باید اذان نیمه شب بگه؟
آقایان مسئول به کجا چنین شتابان.

شهروند

از اطلاع رسانی خوب و بی غرضانه مغانه بسیار متشکریم. دستتون درد نکنه. دیگران چرا مصلحت اندیشی می کنند. چرا روزه سکوت؟

مردم

استعفا هم بدن همه کار خودشون رو کردن هیچ فایده ای نداره

بير مغاني

اقایان نکران نباشید طوفان درراه است

ali

ما جوانان مغان حمایت خود را از هادی درویشی اعلام مینماییم.

ناشناس

باید به مجلس نماینده ای بود فعلا یا اصلاحاتی باشد ویا در تهران و در بدنه دولت شناخته شده باشد

مردم شناس

حق حاکمیت با مردم است..درراستای مردم سالاری و احترام به اندیشه و انتخاب مردم هیئت اجرایی نباید نگاه جناحی داشته باشند. هستند از جناح اصلاح طلبان واقعا نیاز امروز منطقه محروم پارس آباد باید تا آخرین روز رای گیری صلاحیتشان تایید شود تاازاین فلاکت و بدبختی و ناهنجاری های اقتصادی و اجتماعی رهایی یابیم. زنده باد آزادی…

شهروند

مردم مغان به خوبی میدانند حق با چه کسانی هست در حماسه ۹۲ مشخص کردند چه کسانی را میخواهند . افراطی ها آخرت خود را نفروشید . اخلاق و اسلامی بودن را درک کنید . همه باید به انسان ها احترام بگذاریم . دوران برچسب زدن تمام شده است .فرماندار محترم با اینکه غیر بومی است کاملا کار قانونی انجام داده است .توسعه منطقه آرزوی مردم منطقه است .افراطی ها دست بردارید از منطقه که باعث عقب ماندگیشدید .

امین جباری

عمل مجموعه ی فرمانداری پارساباد مغان و مراجع ذی ربط در تایید صلاحیت عموم کاندیدهای نمایندگی مجلس دهم -( که بی گمان صدها قافله ی دل طرفدارانشان در پی آنها روان و دوان است)- نشانه ی بارز احترام به “خواست ملت” و “اراده ی عمومی” بود.
از این رو به سهم خویش و به نیابت از خیل عظیم دوستان خود در عرصه های مختلف،مراتب قدر دانی و حمایت خویش را از عمل اخلاقی و عقلانی این مجموعه ی گرانقدر،اعلام میداریم.

همچنین لازم است تاکید کنم که بگمانم این ارگان و تشکیلات با این کنش صحیح،دست کم سه امر و نکته معروف را در عمل و مقام اثبات،ثابت کرد:
۱٫نخست اینکه میزان رای ملت است.
۲٫دوم اینکه دولت اعتدال لاجرم برخاسته از رای همین ملت است که چنین در مقام عمل نیز به تایید کاندیدهای آنها بر خواسته و به آرای ملت احترام میگذارد.
۳٫و سوم و مهمتر اینکه رافت اسلامی و ایجاد بستری باز،شایسته ی حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است که آرمان و بنیادش جز آزادگی و برابری و برادری،چیزی نبوده است و نه غیر این کنش اعتدلالی بسان اتخاذ شیوه های جریان تند رو و افراطی و اقبال نشان دادن به آنها.

نهایتا امیدواریم مجموعه ی گرانقدر شورای نگهبان،پاسدار و نگهبان “حرمت خواسته و اراده ی ملت باشد”، و این سه نکته را در اعمال نهایی دیدگاه خود لحاظ کند.

بامهر.امین جباری

همشهری ه - گ

خواهشا به سوابق اجرایی، جسارت، مدرک تحصیلی، ارتباط عالی در مرکز و بیان رسای کاندیداها از جمله تابش و سایر عزیزان توجه فرمایید

اجیرلو

حق با فرماندار محترم است.انشالله دولت تدبیروامید هرجا که حقوق ملت ضایع میشود ایستادگی نماید.متاسفانه برخی گروهها غیرقانونی در کار اجرایی وفرمانداری وسایرنهادها دخالت میکنند.بدون تردید ملت رای دهنده پشت رهبر ودولت هستند.

همشهری

با تشکر فراوان از فرماندار محترم و بزرگوار جناب آقای احمدی که بر خلاف سالیان متمادی در مقوله تائید صلاحیت ها واقعا فراجناحی عمل کردند. اینکه همه کاندیداها تائید شوند و انتخاب بر اساس سلیقه مردم انجام بشه عالیه و مهم ترین و بارز ترین رکن دموکراسی و مردم سالاری.