- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

۵۸۰ واحد مسکن مهر پارس‌‌آباد در مرحله واگذاری است

به گزارش مغانه، علی حیدری بعد از ظهر امروز در بازدید سرزده از پروژه‌های مسکن مهر پارس‌آباد اظهار داشت: تاکنون یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر از فاز اول مجتمع مسکونی مهر پارس‌آباد به متقاضیان واگذار شده و اجرای فاز دوم نیز به ظرفیت یک‌هزار و ۲۰۰ واحد در حال انجام است.

وی گفت: قرار است با انجام زیرساخت‌های لازم و تأمین امکانات مورد نیاز به زودی ۵۸۰ واحد از این مسکن‌های احداث شده تحویل متقاضیان شود تا مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل بیان کرد: قرار است تا پایان امسال به صورت کامل پرونده مسکن مهر در این استان بسته شود که البته در اولویت جدید تعدادی از این واحدها تا هفته دولت امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

حیدری از اختصاص ۳ میلیارد تومان اعتبار برای چهار خطه کردن محور پارس‌آباد – سربند خبر داد و گفت: روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان با تلاشی که پیمانکاران و مهندسان انجام می‌دهند به سرعت آسفالت شده و قرار است اهالی این روستاها از این نعمت بهره‌مند شوند.

این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه در پارس‌آباد جمعیت روستایی بعد از مرکز استان بیشتر است با اولویت آسفالت راه‌های روستایی، بهسازی و تعمیر آنها جزو اولویت‌ها است.

حیدری در پایان سخنان خود بیان کرد: راه و شهرسازی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در حوزه مسکن و راه پروژه‌های نیمه تمام را در سطح استان تکمیل کرده و به بهره‌برداری برساند که در این راستا امیدواریم برخی از نارسایی‌ها و کمبودها برطرف شود. (فارس)

SONY DSC

SONY DSC

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "۵۸۰ واحد مسکن مهر پارس‌‌آباد در مرحله واگذاری است"

#1 Comment By ناشناس On 2015/07/26 @ 8:25 ب.ظ

سلام اقایان معاونها قدم زدن در محوطه مسگن مشکلی راحل نمیکند از داخل مسکن دیدن فرماید که این مردم را به جای قتل گاه میبرید

#2 Comment By لیسانس بی کار On 2016/03/05 @ 12:47 ب.ظ

واقعا مسخره ست اخه این شهر صاحب نداره؟۲ساله دارن تحویل میدن اما فقط حرفه حرف