امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 30th, 2016 7:33 | کد خبر : 19142 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۵۲هزار متر مربع از معابر روستایی پارس آباد مغان آسفالت شد+تصاویر

بخشدار مرکزی پارس آبادمغان گفت: نزدیک ۵۲ هزار متر مربع از خیابان ها و معابر عمومی روستاهای این شهرستان مرزی در ماه های اخیر آسفالت شده است.

جمشید کریمی/ مغانه: محبوب حسینی در نشستی با دهیاران بخش مرکزی پارس آباد افزود: این روستاها شامل اولتان، پیرایواتلو، قره داغلو، اجیرلو، عبدالرضا آباد، ملاکندی و دوستلو کندی است که با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد و ۴۶۰میلیون ریال از خیابان ها و معابر آسفالته بهره مند شدند.

وی گفت: این طرح ها از محل مجوزی که دولت به بنیاد مسکن برای آسفالت معابر روستاهای بالای ۲۰ خانوار به صورت رایگان داده انجام شده که توسط بخشداری مرکزی شهرستان پارس آباد نیز اجرا شده است.

photo_2016-09-30_22-50-33

وی با بیان اینکه طرح آسفالت معابر عمومی روستاها در راستای خدمات رسانی به مناطق روستایی اجرا شده است، ادامه داد: حل مشکلات و نیازهای روستاییان و اجرای پروژه های توسعه ای و سرمایه گذاری در این مناطق باعث جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها می شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم همکاری اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران در طرح سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ اظهارکرد: با توجه به اهمیت سرشماری عمومی نفوس و مسکن در برنامه‌ریزی‌های کلان اقتصادی، عمرانی و جذب اعتبارات شهرستانی، نیاز است دهیاران و اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی این رویداد مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

حسینی اضافه کرد: دهیاران نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی در برگزاری مطلوب سرشماری نفوس و مسکن دارند، چراکه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

وی اضافه کرد: دولت و سایر ارگان های حکومتی، برای تصمیم سازی، برنامه ریزی و ارایه خدمات بهتر به مردم نیازمند اطلاعات دقیق، متمرکز و علمی هستند.

photo_2016-09-30_22-50-55

او با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ برای اولین بار در کشور به صورت اینترنتی اجرا می شود و در کاهش هزینه ها تاثیر گذار است،افزود : در همین راستا اولین مرحله سرشماری از ۳ تا ۲۴ مهرماه به صورت اینترنتی و مرحله دوم از ۲۵ مهرماه تا ۲۷ آبان ماه به صورت حضوری توسط مامورین سرشماری انجام خواهد گرفت.

بخشدار مرکزی پارس آباد از ساکنان روستاهای تابعه خواست همکاری های لازم را با آمارگیران داشته باشند و اطلاعات صحیح را که لازمه برنامه ریزی و اتخاذ تصمیمات مناسب برای روستاهاست در اختیار ماموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن قرار دهند.

photo_2016-09-30_22-50-20

photo_2016-09-30_22-50-42

 

 

اخبار مرتبط

نظرات