امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 19th, 2015 7:59 | کد خبر : 15495 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۵۱دستگاه گیرنده شبکه های ماهواره در پارس آباد کشف و ضبط شد

فرماندار پارس آباد مغان از کشف و ضبط ۵۱دستگاه گیرنده شبکه های ماهواره در یک ماه گذشته در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش روز شنبه مغانه، مهدی احمدی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز پارس آباد افزود: در این مدت همچنین مقدار سه هزار و ۲۲۰ عدد قرص غیر مجاز، ۱۸۷ هزار نخ انواع سیگارت قاچاق، سه هزار و ۳۰۰ لیتر مواد سوختی توزیع خارج از شبکه، پنج قبضه اسلحه شکاری بدون مجوز و ۷۳ کیلو گرم چای خارجی توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کشف و ضبط شده است.

رئیس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان پارس آباد، با اشاره به سهم پردامنه و موثر آثار سمعی و بصری مبتذل و مستهجن در تخریب و فرسایش باورها و افکار عمومی جامعه، به خانواده ها توصیه کرد که مراقب فرزندانشان به ویژه در مرحله بحرانی جوانی و نوجوانی باشند و رفت و آمدهای آنان را کنترل کنند و اجازه ندهند فرزندانشان در هر مجلس و محفلی حضور داشته باشند.

فرماندار پارس آباد از افزایش بازیهای رایانه ای قاچاق ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و اعضای کمیسیون خواست بیش از پیش در جهت مبارزه با پدیده قاچاق و آگاه سازی خانواده ها و دانش آموزان تلاش کنند.

وی همچنین خواستار اطلاع رسانی به دانش آموزان و اولیا و مربیان از سوی آموزش و پرورش ، دانشجویان و کارکنان ادارات و نیز آگاه سازی خانواده ها در خصوص بازی های رایانه ای شد.

DSC03883_30046 DSC03886_30048 DSC03887_30049 DSC03888_30047

 

 

اخبار مرتبط

نظرات