- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

۵رشته جدید در دانشگاه آزاد پارس آبادمغان تصویب شد

به گزارش مغانه به نقل از سایت سنجش ودانش مغان، اکبر جعفری افزود: رشته های جدید این واحد در مقطع کارشناسی ناپیوسته شامل مهندسی مکانیک خودرو ، مهندسی تاسیسات حرارتی و برودتی ، تربیت بدنی و علوم ورزشی – مدیریت و برنامه ریزی ورزشی و تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی و در مقطع کاردانی پیوسته رشته تربیت بدنی می باشد.

sdmoghan-13556601

جعفری با اشاره به اینکه بسیاری از فارغ التحصیلان دوره کاردانی مکانیک خودرو و تربیت بدنی و تاسیات در این منطقه بخصوص شهرستان پارس اباد مغان منتظر تصویب این رشته ها بودند افزود: گسترش رشته دانشگاه آزاد پارس اباد در راستای برآورده کردن نیازهای علمی و تحصیلات تکمیلی این شهرستان و منطقه مغان می باشد.

sdmoghan-13556603

وی همچنین از تصویب ۷ رشته دیگر در مقطع کارشناسی ارشد در شهریور ماه برای این واحد دانشگاهی خبر داد و افزود : با تصویب این رشته ها نیاز های شهرستان تا حد انتظار برطرف می شود و آمار رشته های این واحد دانشگاهی به ۱۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۶۷ رشته در کل خواهد رسید.

وی به ضرورت افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی اشاره کرد و ادامه داد : با توجه به اینکه درصد فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد در شهرستان و استان بالاست و این شهرستان قابلیت ها و پتانسیل لازم برای رفع نیازهای علمی و آکادمیک در مقطع دکتری را داراست با تلاش همکاران و سازمان محترم مرکزی و حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی استان و مرکز آزمون دانشگاه ازاد اسلامی در صدد تصویب چند رشته دیگر در مقطع دکتری برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان هستیم.

sdmoghan-13556602

وی با بیان اینکه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی با هر نوع دیپلمی میسراست، گفت : کلیه داوطلبان و علاقمندان به تحصیلات در این واحد دانشگاهی با مراجعه به دانشگاه و یا تماس با شماره تلفن های ۰۴۵۳۲۷۲۲۴۰۰ و ۰۴۵۳۲۷۲۹۰۰۸ با کارشناسان مربوطه می توانند مشاوره تحصیلی بگیرند.

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "۵رشته جدید در دانشگاه آزاد پارس آبادمغان تصویب شد"

#1 Comment By حسن On 2015/08/16 @ 7:32 ب.ظ

مدیرجان سلام:به آقای دکتر جعفری ومجموعه دانشگاه ازاد پارساباد بگید با شصت نفرعضوهیات علمی مگه تصویب کاردانی وکارشناسی افتخار داره که اینقدر ذوق زده شدید،متاسفم

#2 Comment By مهران پروانه On 2015/08/17 @ 10:20 ب.ظ

والا من که رفتم تو گرمی کارشناسی تربیت بدنی رو گرفتم به چه درد من یکی میخوره عملکرد دست پرورده برومند