امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 16th, 2015 5:04 | کد خبر : 13478 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۵رشته جدید در دانشگاه آزاد پارس آبادمغان تصویب شد

رئیس دانشگاه آزاد واحد پارس آباد مغان گفت: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با راه اندازی چهار رشته جدید در مقاطع کارشناسی و یک رشته کاردانی در این واحد موافقت کرده است.

به گزارش مغانه به نقل از سایت سنجش ودانش مغان، اکبر جعفری افزود: رشته های جدید این واحد در مقطع کارشناسی ناپیوسته شامل مهندسی مکانیک خودرو ، مهندسی تاسیسات حرارتی و برودتی ، تربیت بدنی و علوم ورزشی – مدیریت و برنامه ریزی ورزشی و تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی و در مقطع کاردانی پیوسته رشته تربیت بدنی می باشد.

sdmoghan-13556601

جعفری با اشاره به اینکه بسیاری از فارغ التحصیلان دوره کاردانی مکانیک خودرو و تربیت بدنی و تاسیات در این منطقه بخصوص شهرستان پارس اباد مغان منتظر تصویب این رشته ها بودند افزود: گسترش رشته دانشگاه آزاد پارس اباد در راستای برآورده کردن نیازهای علمی و تحصیلات تکمیلی این شهرستان و منطقه مغان می باشد.

sdmoghan-13556603

وی همچنین از تصویب ۷ رشته دیگر در مقطع کارشناسی ارشد در شهریور ماه برای این واحد دانشگاهی خبر داد و افزود : با تصویب این رشته ها نیاز های شهرستان تا حد انتظار برطرف می شود و آمار رشته های این واحد دانشگاهی به ۱۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۶۷ رشته در کل خواهد رسید.

وی به ضرورت افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی اشاره کرد و ادامه داد : با توجه به اینکه درصد فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد در شهرستان و استان بالاست و این شهرستان قابلیت ها و پتانسیل لازم برای رفع نیازهای علمی و آکادمیک در مقطع دکتری را داراست با تلاش همکاران و سازمان محترم مرکزی و حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی استان و مرکز آزمون دانشگاه ازاد اسلامی در صدد تصویب چند رشته دیگر در مقطع دکتری برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان هستیم.

sdmoghan-13556602

وی با بیان اینکه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی با هر نوع دیپلمی میسراست، گفت : کلیه داوطلبان و علاقمندان به تحصیلات در این واحد دانشگاهی با مراجعه به دانشگاه و یا تماس با شماره تلفن های ۰۴۵۳۲۷۲۲۴۰۰ و ۰۴۵۳۲۷۲۹۰۰۸ با کارشناسان مربوطه می توانند مشاوره تحصیلی بگیرند.

اخبار مرتبط

نظرات

حسن

مدیرجان سلام:به آقای دکتر جعفری ومجموعه دانشگاه ازاد پارساباد بگید با شصت نفرعضوهیات علمی مگه تصویب کاردانی وکارشناسی افتخار داره که اینقدر ذوق زده شدید،متاسفم

مهران پروانه

والا من که رفتم تو گرمی کارشناسی تربیت بدنی رو گرفتم به چه درد من یکی میخوره عملکرد دست پرورده برومند