- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

۴۰تن میوه شب عید در بیله سوار عرضه می شود

مغانه آنلاین- یکشنبه ۲۰-۱۲-۱۴۰۲

صاحبعلی اصغری با اشاره به هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای تامین و توزیع میوه شب عید و کارگروه نظارتی شهرستان بیله سوار اظهار کرد: در هفته پایانی سال ۲۵ پرتقال تامسون و ۱۰ تن سیب قرمز در ۲ نقطه از شهر بیله‌سوار ، ۲ مرکز در جعفرآباد و ۶ مرکز در روستاهای بابک ، انجیرلو ، گوگ تپه ، شورگل ، روح ندی و فودلاقویی این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به فعال شدن گروه‌های نظارتی برای تنظیم بازار و نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان و عید نوروز در این شهرستان گفت:برای جلوگیری از هرگونه اجحاف به شهروندان، نظارت بر فعالیت میوه فروشی‌ها ، شیرینی فروشی‌ها ، مراکز عرضه گوشت ، مرغ فروشی‌ها ، بازارچه‌ها و واحدهای صنفی تشدید شده است.

فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: برای تامین اقلامی از جمله مرغ ، شکر و گوشت قرمز هم تمهیداتی اتخاذ شده و با شروع ماه مبارک رمضان میزان توزیع مرغ در بیله‌سوار به هشت تن در روز می‌رسد.

اصغری همچنین از توزیع ۲۰ تن شکر برای واحدهای صنفی از جمله فطیرپزی‌ها ،شیرینی فروشی‌ها و بستنی فروشی‌ها و نیز ۱۵ تن بین واحدهای صنفی برای تامین نیازهای مردم خبر داد و گفت: توزیع مرغ ، شکر و برنج در مناطق محروم روستایی این شهرستان در اولویت خواهد بود.

وی نصب برچسب روی کالاها را الزامی دانست و افزود: بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت و تعزیرات با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی خواهند کرد.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.