- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

۴داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار رد صلاحیت شدند

به گزارش مغانه، ماریا موسوی افزود: از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و همچنین گرمی هیچ داوطلبی در مرحله بررسی صلاحیت‌ها در هیئت اجرایی رد صلاحیت نشده است.

وی اظهار کرد: هیئت اجرایی کار بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس را از ۵ دی ماه آغاز کرده بود که مهلت قانونی آنها برای بررسی صلاحیت‌ها امروز به پایان رسیده و وضعیت تایید یا رد صلاحیت داوطلبان به خود آنها اعلام شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان اینکه در حوزه‌های انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین از مجموع ۷۷ داوطلب هیچ داوطلبی رد صلاحیت نشده است، یادآور شد: از این تعداد چهار نفر انصراف داده و یک نفر نیز انتقال حوزه‌ای را شاهد بودیم و در مجموع صلاحیت ۷۲ داوطلب نمایندگی مجلس در مرکز استان بدون اینکه رد صلاحیت انجام شود به تایید رسیده است.

موسوی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه گرمی نیز هیچ یک از داوطلبان رد صلاحیت نشده‌اند و در مجموع در حوزه‌های انتخابیه استان ۵ نفر از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف دادند.

این مسئول با یادآوری اینکه به نسبت دوره‌های گذشته رد صلاحیت‌ها در مرحله هیئت اجرایی بسیار کم شده و باید شاهد اجرای مراحل بعدی تایید صلاحیت داوطلبان در شورای نگهبان باشیم، ادامه داد: بعد از رسیدگی به شکایت‌ها در این مرحله هیئت نظارت تا ۲۶ دی ماه فرصت بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس را دارد و بعد از آن نیز تا ۱۶ بهمن ماه فرصت رسیدگی و اعلام نظر دوباره شورای نگهبان وجود دارد تا بالاخره اسامی نهایی داوطلبان مجلس ۲۷ بهمن ماه در قالب اعلامیه رسمی از سوی وزارت کشور اعلام شود.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری اردبیل با بیان اینکه زمان‌بندی و تقویم اجرایی انتخابات فضای خوبی را فراهم می‌ٱورد تا مرحله به مرحله کارها به انجام برسد، افزود: تلاش می‌کنیم تا ضعف‌ها و نقص‌های احتمالی را نیز برطرف کنیم.(فارس)

9 Comments (Open | Close)

9 Comments To "۴داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار رد صلاحیت شدند"

#1 Comment By امین جباری On 2016/01/05 @ 9:37 ب.ظ

عمل مجموعه ی فرمانداری پارساباد مغان و مراجع ذی ربط در تایید صلاحیت عموم کاندیدهای نمایندگی مجلس دهم -( که بی گمان صدها قافله ی دل طرفدارانشان در پی آنها روان و دوان است)- نشانه ی بارز احترام به “خواست ملت” و “اراده ی عمومی” بود.
از این رو به سهم خویش و به نیابت از خیل عظیم دوستان خود در عرصه های مختلف،مراتب قدر دانی و حمایت خویش را از عمل اخلاقی و عقلانی این مجموعه ی گرانقدر،اعلام میداریم.

همچنین لازم است تاکید کنم که بگمانم این ارگان و تشکیلات با این کنش صحیح،دست کم سه امر و نکته معروف را در عمل و مقام اثبات،ثابت کرد:
۱٫نخست اینکه میزان رای ملت است.
۲٫دوم اینکه دولت اعتدال لاجرم برخاسته از رای همین ملت است که چنین در مقام عمل نیز به تایید کاندیدهای آنها بر خواسته و به آرای ملت احترام میگذارد.
۳٫و سوم و مهمتر اینکه رافت اسلامی و ایجاد بستری باز،شایسته ی حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است که آرمان و بنیادش جز آزادگی و برابری و برادری،چیزی نبوده است و نه غیر این کنش اعتدلالی بسان اتخاذ شیوه های جریان تند رو و افراطی و اقبال نشان دادن به آنها.

نهایتا امیدواریم مجموعه ی گرانقدر شورای نگهبان،پاسدار و نگهبان “حرمت خواسته و اراده ی ملت باشد”، و این سه نکته را در اعمال نهایی دیدگاه خود لحاظ کند.

بامهر.امین جباری

#2 Comment By ناشناس On 2016/01/06 @ 11:20 ق.ظ

این چهار نفر کیا هستند؟چرا انقدر ضعیفه اطلاع رسانی؟

#3 Comment By اصولی On 2016/01/06 @ 4:23 ب.ظ

از عموم مردم پارس آبادو بیله سوار استدعا دارم در انتخاب کاندیدای اصلح و توانمند معیارهای لازم را مد نظر قرار داده و در این امر حساس نهایت وسواس به خرج دهند.

#4 Comment By رحیمی On 2016/01/06 @ 4:25 ب.ظ

اگر می خواهیم مغانی آباد داشته باشیم باید به فرد متعهد و شایسته و اصلح در انتخابات ۷اسفند رای بدهیم.

#5 Comment By همشهری ه – گ همشهری On 2016/01/07 @ 4:56 ق.ظ

به سوابق اجرایی-مدرک تحصیلی-روابط در پایتخت-جسارت- بیان- تعهدو پایبند به نظام رای دهیم امیدواریم دوباره اشتباهاتمان را تکرار نکنیم

#6 Comment By عظیم اذری On 2016/01/07 @ 12:23 ب.ظ

مردم غیور و همیشه در صحنه مغان؛ دشمنان از چندماه پیش برای انتخابات کشور برنامه ریزی کرده اند. از همه مردم مغان میخواهم در پای صندوق رای گیری جواب دندان شکنی به دشمنان وبیگانگان بدهند. مردم فهیم مغان به کاندیدای کاردان و باتجربه رای دهید نه به مدارک تحصیلی. زنده باد فهیمی و زنده باد مردم مغان

#7 Comment By اجیرلو On 2016/01/07 @ 1:23 ب.ظ

انشالله همه تاییدشدگان در هیات نظارت هم تاییدشوند تا ملت قضاوت نهایی را بکند.

#8 Comment By عظیم اذری On 2016/01/16 @ 10:14 ب.ظ

باتو میشود دل به دریا زد شعاری که اقای فهیمی بیان کردنده اند واقعا لایق فهیمی هست ایشان در تمام پست های مدیریتی چه در زمان گذشته چه الان ثابت کرده اند میتوان به اینده امیدوار بود طرحهای که زمان ایشان در مغان پایه ریزی شد میتوانست به پیشرفت و شکوفای مغان کمک کند ولی بعد از ایشان هیچ کس کاری مفیدی انجام نداد هیچ جلو طرحهای ایشان هم گرفته شد تا همچینان پیشرفت و ابادانی منطقه به تعویق بیفتد مردم شریف و قهرمان پرور مغان بیایید دست به دست هم بدهیم کسی را انتیخاب کنیم دلسوز و کارامد باشه خودمون قول نزنیم بنظرم مهندس فهیمی لایق مجلس هست و میتواند مشکلات منطقه را حل کند یاشاسین فهیمی یاشاسین گیگلو ایلیمیزین گوجو سلین گوجودی

#9 Comment By روشن On 2016/01/17 @ 7:28 ق.ظ

خدابه دادمغان برسد ماکه از این نمایندگان چیزی ندیدیم نماینده ای نتواند فارسی حرف بزندبرای میخواد بره مجلس….