- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

۳۴۰۰نفر معلول در پارس آبادمغان وجود دارد

به گزارش مغانه، یاسر ندایی روز پنجشنبه در جلسه کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان پارس آباد افزود: مشکل تردد و نامناسب‌ بودن معابر عمومی یکی از مشکلات اساسی معلولان و سالمندان و مانعی بزرگ برای حضور آنها در جامعه است.

وی با تاکید بر اجرای دقیق قوانین مناسب سازی معابر از سوی دستگاه ها، اظهار کرد: نصب آسانسور و رمپ در ادارات و نهادها و نیز احداث پل و رمپ گذاری روی جوب ها برای تسهیل در عبور و مرور معلولان و سالمندان بسیار ضروری است.

معاون فرماندار پارس آباد از عملی نشدن تعدادی از مصوبات توسط برخی از ادارات انتقاد کرد و از شهرداریها و ادارات خواست اقدامات لازم را با استفاده از استاندارد موجود در خدمت رسانی مطلوب به معلولان و سالمندان انجام دهند .

ندایی با بیان اینکه جامعه معلولان نیازمند حمایت جدی مسوولان هستند، بر ضرورت فراهم سازی فرصت های استفاده از امکانات و فضاهای عمومی برای معلولان جسمی – حرکتی و افراد کم توان و سالمندان تأکید کرد.

او اشتغال و مسکن را از دغدغه های اصلی معلولان و خانواده ها آن ها عنوان و بیان کرد: ایجاد فرصت های شغلی برای معلولان و حل مشکل بیکاری و مسکن آن ها، تلاش و همت جدی مسوولان را می طلبد.

وی با اعلام اینکه معلولیت محدودیت و محرومیت نیست، اظهار کرد: برای حضور فعالانه و پررنگ معلولان در عرصه ها و حوزه های مختلف و شکوفایی هرچه بیشتر این قشر، نیاز به فرهنگ‌سازی در خانواده‌های آن‌ها و در جامعه است.

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "۳۴۰۰نفر معلول در پارس آبادمغان وجود دارد"

#1 Comment By عدالت On 2016/01/23 @ 10:54 ق.ظ

اون کاندیداهای که دم از انسانیت می زنند وبرای خدمت رسانی به مردم به عرصه انتخابات آمده اند درحمایت از این معلولین آیا قدمی برداشته اند یا فقط شعار میدن به ظاهر خودشان را مومن نشان می دهند اگر غیر اینست ثابت کنند

#2 Comment By ناشناس On 2016/01/24 @ 10:29 ق.ظ

سلام. مردم غیور ودلاور مغان اکنون که لطف خدا شامل شده با انتخاب صحیح خودتان شرنوشت زندگی خود و فرزندانتان را رقم بزنید با انتخاب اقای حاج عباس جهانگیرزاده به لحاظ اینکه مرد با تقوا خدا شناس و اعتقاد به اندیشه مردم سالاری عدالت وحقوق اجتمایی مردم ومتلق به جناح اصلاح طلبان میباشد یقین داشته بتشید حقوق پایمال مردم مغان را خواهد گرفت حمایت کنید ورای بدهید پشیمان نخواهید شد یقین داشته باشید.